Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
JMiddel
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 januari 2014

Graag jullie advies voor mijn webshop www.lekker-warm.nl

05 januari 2014

Hallo,

Sinds een aantal maanden is http://www.lekker-warm.nl online. Ik verkoop hier terrashaarden, heaters, vuurschalen etc. Het aantal bezoekers op de pagina valt me nog een beetje tegen. Ongeveer 250 per maand, maar de verkoop gaat eigenlijk redelijk goed. Hebben jullie tips voor me om meer bezoekers te trekken, of om de site te optimaliseren? Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en mening.

Met vriendelijke groet,

Jaap Middel
http://www.lekker-warm.nl
 
Gebruikersavatar
MartijnvdBeek
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 augustus 2013
Locatie: Wezep
Contacteer:

Re: Graag jullie advies voor mijn webshop www.lekker-warm.nl

05 januari 2014

Wat ik mis zijn de NAW gegevens op de pagina's. Verder zit er een behoorlijk leeg vlak onderaan. (Explorer en Chrome)
Alles loopt op rolletjes... Bekijk onze handige wielen op: https://www.zwenkwielen.net
 
Ilonajoy
Berichten: 680
Lid geworden op: 06 februari 2011

Re: Graag jullie advies voor mijn webshop www.lekker-warm.nl

06 januari 2014

Allereerst : Goede url en leuk assortiment.

Ik heb de site even bekeken:

- Er mist een achteraf betaalmethode. (staat wel vermeld in je algemene voorwaarden: artikel 13 punt 1)
- Logo is niet helemaal zuiver.
- Er staan wel heel veel producten op de homepage, wordt zo onoverzichtelijk.
- Ik kon wel de bedrijfsgegevens vinden bij de algemene voorwaarden. Om zo transparant mogelijk over te komen (dwz vertrouwen winnen bij de klant) zou ik deze ook op de contactpagina vermelden.
- Bij het afrekenen is de berekening voor de verzendkosten een beetje dubbelzinnig. Je verstuurt toch gratis? Waarom dan een postcode invoeren om te kijken wat de verzendkosten zijn?
- Pagina met links snap ik niet? Je wilt toch dat klanten bij jouw kopen? Nu stuur je weg naar een andere pagina.
- Ook bij mij wordt het grote lege ''gat" zichtbaar onderaan de homepage.


Succes!
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: Graag jullie advies voor mijn webshop www.lekker-warm.nl

06 januari 2014

Ik begrijp de adviezen niet zo goed. TS zegt dat hij weinig bezoekers heeft, maar best goed verkoopt. Nog geen 10 bezoekers per dag is inderdaad erg weinig. Als je conversie verder goed is, is het eigenlijk alleen maar zaak meer bezoekers te trekken.

Je zou kunnen proberen meer content toe te voegen (bijvoorbeeld een blog) om zo interessanter voor google te worden. Adverteren op bijvoorbeeld admarkt en adwords kunnen ook interessant zijn, maar kosten wel geld.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Shoppagina.nl
Berichten: 113
Lid geworden op: 21 april 2010
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Graag jullie advies voor mijn webshop www.lekker-warm.nl

06 januari 2014

Beste JMiddel,

Strakke shop en goede naam!

Wellicht heb je iets aan onderstaande artikelen:

- Marketing voor beginners deel 1
- Marketing voor beginners deel 2
- Marketing voor beginners deel 3

Veel succes met je webshop!
 
JMiddel
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 januari 2014

Re: Graag jullie advies voor mijn webshop www.lekker-warm.nl

06 januari 2014

Allen bedankt voor de goede tips! Ik ga hier zo snel mogelijk mee aan de slag!
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht