nieuwe webshop- tips?

1
goedemorgen allemaal!

Wij hebben pas een online speelgoed winkel opgericht, en we vinden het onwijs leuk om te doen.
Neem eens een kijkje: http://www.kindershop.nl :D

tips zijn altijd welkom!

ik hoor graag jullie meningen.

groetjes,
mattieu

shop hier voor de goedkoopste speelgoed!

Re: nieuwe webshop- tips?

3
hartelijk dank voor uw tip, ik zal het zeker meenemen.
ik ga kijken hoe ik het kan aanpassen.
zijn er nog dingen die jullie kwijt willen over de site?

Re: nieuwe webshop- tips?

4
Ik zou tussen de menubalk en de slider een smalle balk plaatsen met een aantal unique selling points. Of geef wat info over de levertijden en betaalmethoden. Dan zien bezoekers dat gelijk en hoeven ze dat niet meer op te zoeken.


Verder moet er ook nog wel wat aan SEO gedaan worden. Ik zie bijvoorbeeld dat de meeste pagina's niet eens een meta description hebben, maar zo zijn er nog wel wat meer punten op SEO gebied die voor verbetering vatbaar zijn.
WebshopTraffic- Meer omzet met je webshop door goede online marketing
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: nieuwe webshop- tips?

5
Ik zou de header niet hoger maken! Dat is wellicht grafisch mooier, maar usability moet je dan meer scrollen. Dus ik zou het lekker zo laten en wel zoals aangegeven de USPs verwerken.

Verder op je productpagina staat de omschrijving onderaan de pagina. Zelf zou ik ervoor kiezen die code ergens anders weer te geven en de omschrijving naast de afbeelding weer te geven. Dat is belangrijker dan die code.

Ook zou ik de social media knoppen verwijderen. Wordt naar mijn idee bij producten nooit gebruikt.

Verder ziet je shop er heel goed uit qua usability, zet alleen nog even de puntjes op de ï. Zo zie ik bij afrekenen de tekst "S.v.p. inloggen". Zeker voor nieuwe klanten zou ik er toch voor kiezen om dit wat gebruiksvriendelijker te maken. Bijvoorbeeld door standaard een gastaccount aan te maken of door de keuze wat duidelijker te maken. Noem het dan bijvoorbeeld niet registreren, maar benoem het voordeel in de vorm van "de volgende keer je gegevens niet invullen".

Verder voldoen je algemene voorwaarden niet 100% aan de wet. Zo betaal je terug binnen 30 dagen, dat moet wettelijk 14 dagen zijn.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m

Re: nieuwe webshop- tips?

6
Ik wil jullie graag hartelijk bedanken voor jullie tips.
Hier heb ik heel veel aan, ik zal ook nog een keer zorgvuldig door de site heen lopen en alle puntjes op de i zetten.
binnenkort zien jullie de nieuwe site verschijnen.
als jullie nog tips hebben, tips zijn altijd welkom en ik ontvang ze met harte