Met dat stukje oneens. Like, share & win acties leveren inderdaad alleen verveelde huismoeders op.Besteed er niet te veel tijd aan, het zal alleen geld kosten.
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Social media hangt helemaal af van je product. Met het ene product zal je misschien iets meer scoren dan met het ander en met sommigen niet.Met dat stukje oneens. Like, share & win acties leveren inderdaad alleen verveelde huismoeders op.Besteed er niet te veel tijd aan, het zal alleen geld kosten.
Maar wij behalen wel erg goede resultaten met gerichte FB advertenties, je kunt erg specifiek je doelgroep bereiken.
Organisch ben ik gemiddeld van 500 views op een bericht naar 50/70 views gegaan. Dat met zo'n 1600 likes? Echt waarom plaats ik nog wat?Dat was mij ook al opgevallen!
Hebben nog wel wat advertenties lopen, maar na de December drukte voorlopig geen betaalde advertenties meer!
Dat is idd een flinke terug val, dan mogen wij niet klagen met 200-300 views voor 1500 volgers!Organisch ben ik gemiddeld van 500 views op een bericht naar 50/70 views gegaan. Dat met zo'n 1600 likes?
Ik krijg werkelijk waar die slijmerige zielige verhalen via privéberichten of ik even wat wil geven, want ja oh ik zit in de bijstand! Oh kan je mijn dochter wat sturen? Ik zit in de bijstand en kan haar niets geven voor haar verjaardag. Werkelijk waar, mijn bloed kookt met dit soort e-mails en privéberichten.Dat is idd een flinke terug val, dan mogen wij niet klagen met 200-300 views voor 1500 volgers!Organisch ben ik gemiddeld van 500 views op een bericht naar 50/70 views gegaan. Dat met zo'n 1600 likes?
Vorig jaar hebben wij diverse like&win acties gedaan, maar de likes waren niet echt waardevol, alleen maar 'winnen, winnen, winnen' daarnaast werden we misselijk van de slijmerige en zielige verhalen.
Nu gebruiken we dat budget voor advertenties (gericht op een merk/collectie uit ons assortiment) we merken dat deze volgers veel meer interesse in de producten en posts hebben dan uit de like en win acties.
Vorige week een foto van een leverancier gedeeld, zij hadden met 6500 volgers ca 100 likes, wij hadden met 1500 volgers ruim 35 likes. Collega's die de foto ook gedeeld hadden, zaten gemiddeld op 5-10 likers terwijl er ook tussen zaten met 5000+ volgers.
Met het oog op de feestdagen, zullen we nog wat berichten promoten om enkele merken extra onder de aandacht te brengen en die vervolgens via adwords binnen te krijgen...
Vanaf 2015 weer een stapje terug of via andere media proberen, want het heeft weinig zin om een grote groep volgers op te bouwen als maar 10% de berichten daadwerkelijk te zien krijgt!
Ik ben bang dat je de verkeerde dingen plaatst. Hoe minder mensen berichten van je leuk vinden hoe minder facebook je berichten aan mensen laat zien. Mensen zijn lid van heeeeeel veel dingen en vrienden en facebook zorgt ervoor dat je niet verzuipt in de berichten door dingen niet te laten zien.Organisch ben ik gemiddeld van 500 views op een bericht naar 50/70 views gegaan. Dat met zo'n 1600 likes? Echt waarom plaats ik nog wat?