Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Verlichtingpaleis
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 december 2014
Locatie: Tholen
Contacteer:

Reacties Webshop Verlichtingpaleis

16 december 2014

Ondertussen draait onze webshop iets meer dan een jaar, en we gaan van een startend bedrijf naar een professioneel bedrijf.

Het afgelopen jaar hebben wij veel geïnvesteerd in Voorraden aanleggen en assortimentsuitbreiding. Op dit moment hebben wij meer dan 85% op voorraad. In 2015 willen wij graag onze pijlen richten op Marketing en daaropvolgend meer bezoekers. Maar wat heeft het voor zin om meer bezoekers te trekken zonder een goede webshop dat een tevreden gevoel geeft aan de bezoeker.

Daarom onze vraag, wat vinden jullie van onze Shop, wat missen jullie en wat loopt er niet goed.
Uiteraard horen wij ook graag reacties over het uiterlijk en wat de algemene indruk is.

Alvast Hartelijk dank voor de reacties.
 
WebshopTraffic
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 september 2014
Contacteer:

Re: Reacties Webshop Verlichtingpaleis

16 december 2014

Mooi om te horen dat de zaken goed gaan. Een aantal puntjes die voor verbetering vastbaar zijn:

- De homepage oogt erg druk en en worden veel verschillende kleuren gebruikt. Ik zou dit rustiger houden en een duidelijk keuze maken in wat het doel van de homepage is (mensen wijzen op een specifieke aanbieding, mensen een keuze laten maken voor de productcategorie)
- Op de productpagina zie ik in de sidebaar eerst de winkelwagen (prima), dan Facebook en dan pas de waarom punten. Je doel is dat mensen gaan kopen en je hebt liever dat ze de waarom punten lezen dan dat ze de webshop verlaten om naar de facebook pagina te gaan.


Verder zie ik voldoende verbeterpunten op online marketing gebied, maar je gaf aan dat daar nog aan gewerkt moet worden. Indien je hulp nodig hebt dan kunnen wij van WebshopTraffic je wellicht verder helpen.
 
Verlichtingpaleis
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 december 2014
Locatie: Tholen
Contacteer:

Re: Reacties Webshop Verlichtingpaleis

17 december 2014

Dank voor uw reactie!

In principe hebben wij 3 hoofdkleuren zoals wit, grijs en Geel. De vele kleuren komen vaak van de producten zelf. Het voordeel van de grote banner is dat je hiermee een groot deel van de shop indruk kan veranderen zonder rigoureuze aanpassingen te doen.

De sidebanner is een goeie tip.

Ik weet dat er kansen liggen op marketinggebied. Ik heb een onderzoek laten doen op zoekwoorden. Daar is een hoop mee te behalen. Maar eerst moet de basis goed zijn, anders wordt je conversie wel erg laag.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Reacties Webshop Verlichtingpaleis

17 december 2014

Ik heb een onderzoek laten doen op zoekwoorden. Daar is een hoop mee te behalen. Maar eerst moet de basis goed zijn, anders wordt je conversie wel erg laag.
Waarom wel een onderzoek op zoekwoorden maar niet op de basis?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Reacties Webshop Verlichtingpaleis

17 december 2014

Omdat ik me al redelijk verdiept heb ik led mogelijkheden zit hier wel een potentiële klant voor je.

Echter geef je weinig informatie bij de categorieën. Als je die rijker maakt; voor bezoeker en zoekmachine, dan kun je jezelf goed neerzetten en traffic op die categorie pagina's genereren.

Je Powtoon is erg klassiek. Leuk wat jullie allemaal doen maar in 2015 zit ik daar niet meer op te wachten. In 2015 wil ik vooral weten wat voor mij interessant is. Niet wat jou kan bezig houden.

Snap je?
 
preliot
Berichten: 38
Lid geworden op: 11 november 2014

Re: Reacties Webshop Verlichtingpaleis

20 december 2014

Als ik 2 producten toevoeg in de winkelwagen en in de sidebar het 2de product verwijder, krijg ik een json respons terug. In het Nederlands, code en brabbeltaal :-) Gezien op moto g, android 4.4.x.

Daarna nog getest op laptop, zelfde probleem helaas.

De respons van de server (JSON) lijkt correct, wellicht iets in de afhandeling aan de ontvanger kant (javascript)?
 
preliot
Berichten: 38
Lid geworden op: 11 november 2014

Re: Reacties Webshop Verlichtingpaleis

20 december 2014

Nog wat dingen die me opvallen:

- Het uitklapmenu valt onder de banner (zie onder andere disco verlichting)
- Ik vind het hoofdmenu er wat oudbollig uitzien. Op mijn laptop zien de letters van het hoofdmenu er slecht uit.
- Nieuwsbrief inschrijf knop in footer is niet mooi
- Verzendkosten zou ik graag eerder willen zien in het bestelproces
- In je 'waarom verlichtingspaleis' zie ik de verzendkosten wel staan. Graag meer naar boven plaatsen.

Succes met de shop :)
 
Kenny020
Berichten: 59
Lid geworden op: 21 februari 2014
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Reacties Webshop Verlichtingpaleis

20 december 2014

Een kleine tip/suggestie!

Een SSL-verbinding..
Creatives by PL. - Luxe woonaccessoires
 
Axeldekker
Berichten: 113
Lid geworden op: 04 oktober 2014
Contacteer:

Re: Reacties Webshop Verlichtingpaleis

20 december 2014

Het menu font leest niet echt lekker..
 
Verlichtingpaleis
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 december 2014
Locatie: Tholen
Contacteer:

Re: Reacties Webshop Verlichtingpaleis

23 december 2014

Bedankt allemaal voor de reacties. ik zal hiermee aan de slag gaan. :-)
 
Verlichtingpaleis
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 december 2014
Locatie: Tholen
Contacteer:

Re: Reacties Webshop Verlichtingpaleis

23 december 2014


Je Powtoon is erg klassiek. Leuk wat jullie allemaal doen maar in 2015 zit ik daar niet meer op te wachten. In 2015 wil ik vooral weten wat voor mij interessant is. Niet wat jou kan bezig houden.

Snap je?
Jan, dat snap ik, vandaar dat het filmpje ook in de nieuws sectie is gemaakt. Het lijkt mij ook niet zinvol om elk artikel dat een maand ouder is weg te gooien. Het is denk ik juist leuk om te zien dat wij serieus bezig zijn. Dat willen we graag laten zien, soms zit daar een filmpje bij, soms een foto.

Ik zal bij de categorieën wat meer nuttige opvulling geven. Al is het erg moeilijk dit in een goede tekst te zetten zodat iedereen er iets aan heeft en/of begrijpt. Maar dat is de uitdaging ;-)
 
bbob
Berichten: 401
Lid geworden op: 28 mei 2014

Re: Reacties Webshop Verlichtingpaleis

12 november 2015

Site is niet responsive, op tablet of telefoon dus niet goed.
Checkout in 5 stappen, neem een one step checkout alles op 1 pagina
laat het html weg achter iedere pagina dat is al jaren niet meer nodig
de facebook, like en andere zooi op je productpagina maakt het laden van de pagina's stukken langzamer, het kost soms 0,5 tot 1 sec.

ga naar http://www.gtmetrix.com
maak een gratis account aan
geef je url op en kies server london.
Daar komt een hele lijst aan hoe je pagina´s verbeter kan worden.
page speed grade is nu F 41%, dit moet normaal :80% zijn
yslow 66% ook dit moet boven de 80% zijn.

De grijze achtergrond aan de bovenkant is lichter dan de donkere onder.
Geel op donkergrijs vindt ik zelf geen ideale kleurcombinatie om te lezen, het zit op het randje. Geel en zwart doet het misschien beter.

Kleuren± http://www.informarketing.nl/marketing- ... betekenis/
Je kan overwegen naar geel en grijs ook rood of oranje te gebruiken op sommige plaatsen. Maakt het iets kleurrijker maar kan ook beter werken, zie artikel hierboven.
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Reacties Webshop Verlichtingpaleis

12 november 2015

...
bericht is van een jaar geleden en er is verder niet meer op gereageerd...
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht