Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
choiceselection.nl
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 januari 2015
Contacteer:

gratis advertentie sites als marktplaza.nl

13 januari 2015

Hebben jullie ervaring met het plaatsen van advertenties op gratis advertentie sites?
Ik heb een lijst gevonden met al deze sites
https://www.karelgeenen.nl/02/domineer- ... ntiesites/

Converteert dit een beetje of is het de tijd niet echt waard?
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: gratis advertentie sites als marktplaza.nl

13 januari 2015

In juli 2009 werkte dat nog.
Welkom in 2015.
 
choiceselection.nl
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 januari 2015
Contacteer:

Re: gratis advertentie sites als marktplaza.nl

13 januari 2015

In juli 2009 werkte dat nog.
Welkom in 2015.
Dat wist ik inderdaad. Daarom vroeg ik me af of je er nu nog wat aan kan hebben. Ik las laatst nog dat er mensen waren die er sales uit haalden. Weet alleen niet of het in verhouding staat met de tijd.
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: gratis advertentie sites als marktplaza.nl

13 januari 2015

Natuurlijk kun je er wel wat aan hebben. En als de advertenties lang blijven staan is de investering in tijd ook geen probleem. Een toevallige klik kan altijd een klant opleveren.
Voor seo is het minder maar dat het helemaal niet zou werken is ook weer niet te zeggen.
Tussen het rijtje staat ook bijv marktplaats en wie heeft daar nu niet soms een advertentie staan ;-)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
choiceselection.nl
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 januari 2015
Contacteer:

Re: gratis advertentie sites als marktplaza.nl

13 januari 2015

Natuurlijk kun je er wel wat aan hebben. En als de advertenties lang blijven staan is de investering in tijd ook geen probleem. Een toevallige klik kan altijd een klant opleveren.
Voor seo is het minder maar dat het helemaal niet zou werken is ook weer niet te zeggen.
Tussen het rijtje staat ook bijv marktplaats en wie heeft daar nu niet soms een advertentie staan ;-)
Daar zit inderdaad wat in.

Ik ga het denk ik gewoon proberen. even kijken wat de beste hiervan zijn daar begin ik dan mee.
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: gratis advertentie sites als marktplaza.nl

13 januari 2015

Ik zou zeggen, klik de link uit het voorbeeld eens aan en kijk of de genoemde website nog steeds zo hoog staat als beweerd wordt?

Bij mij staat de site ergens onderaan de 1e pagina! :wink:
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: gratis advertentie sites als marktplaza.nl

13 januari 2015

Het stukje uit 2009 gaat over beter scoren in Google met advertenties/links op diverse websites.
Dat werkt niet zo goed meer maar je kan ook gewoon een advertentie plaatsen om zodoende klanten daar vandaan te krijgen. En een bijkomend voordeel is dat ook de advertentiesite wel eens in google te zien is met soms je tekst. Alle beetjes helpen. Het moet alleen niet teveel tijd kosten. Als advertenties iedere week verdwijnen en je ze opnieuw moet plaatsen is dat niet handig. Maar ik heb ook advertenties met links staan op sites die er al jaren staan.

En mick... je zal de websites moeten onderhouden die nooit op de eerste pagina staan. Dan graag onderin op de eerste pagina. ;-)
 
choiceselection.nl
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 januari 2015
Contacteer:

Re: gratis advertentie sites als marktplaza.nl

14 januari 2015

Het stukje uit 2009 gaat over beter scoren in Google met advertenties/links op diverse websites.
Dat werkt niet zo goed meer maar je kan ook gewoon een advertentie plaatsen om zodoende klanten daar vandaan te krijgen. En een bijkomend voordeel is dat ook de advertentiesite wel eens in google te zien is met soms je tekst. Alle beetjes helpen. Het moet alleen niet teveel tijd kosten. Als advertenties iedere week verdwijnen en je ze opnieuw moet plaatsen is dat niet handig. Maar ik heb ook advertenties met links staan op sites die er al jaren staan.

En mick... je zal de websites moeten onderhouden die nooit op de eerste pagina staan. Dan graag onderin op de eerste pagina. ;-)
Dat was inderdaad ook wat ik bedoelde. Dat het niet zo veel zin meer heeft voor google snap ik maar dat maakt me niet uit daar zijn andere manieren voor. Ik bedoelde het inderdaad meer als extra traffic stroom naar mijn website die mogelijk goed converteert.
 
seo-snel
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 november 2017
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: gratis advertentie sites als marktplaza.nl

30 november 2017

Dit soort artikelen zou je van je website moeten verwijderen omdat dit anno 2017 niet meer werkt. Linkbuilding werkt uberhaupt niet meer tegenwoordig. Gewoon goede content produceren en links op een natuurlijke manier vergaren. White hat SEO rules!
Door SEO, AdWords en Social in te zetten helpen we bedrijven met het verbeteren van hun online zichtbaarheid. https://www.seo-snel.nl.
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: gratis advertentie sites als marktplaza.nl

30 november 2017

 Linkbuilding werkt uberhaupt niet meer tegenwoordig. Gewoon goede content produceren en links op een natuurlijke manier vergaren.
Hoe tegenstrijdig kun je zijn! Links op een natuurlijke manier zijn dezelfde links als die met linkbuilding. En de ene werkt helemaal niet meer en de andere wel! Daar klopt niets van. Als een natuurlijke link voor seo werkt dan werkt een linkbuilding link ook voor seo.
Het enige verschil is dat de een automatisch gaat zonder actie van jezelf en met de ander ga je zelf achter de link aan.
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: gratis advertentie sites als marktplaza.nl

12 december 2017

Linkbuilding werkt nog steeds erg goed!
Onderschat hier niet de kracht van.

Maar de manier van linkbuilden is zeker veranderd...
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht