Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
@Rob
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 januari 2015

Multi Business Club

24 januari 2015

Geachte ondernemers,

Bij deze willen wij graag een waarschuwing uit laten gaan naar de "verdachte praktijken" van het bedrijf, Multi Business Club. Dit bedrijf heeft ons via een like en een bericht op facebook doen overhalen een bedrag te betalen met de garantie binnen één jaar 500 nieuwe likes te werven uit de directe omgeving. Tot aan de betaling was er razend snel mail verkeer en werd er op alle vragen een antwoord gegeven. Na de betaling werd het plotseling stil en was het niet meer mogelijk om op enige wijze een reactie te krijgen. Ook op een e-mail met de vraag te reageren omdat wij dit "verdacht vonden" kregen wij geen enkele reactie meer. Inmiddels hebben wij contact opgenomen met de Politie en gaan maandag aangifte doen.

Uiteraard erg dom van ons om hiermee in zee te gaan en willen hierbij mede ondernemers waarschuwen.
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Multi Business Club

24 januari 2015

Het ziet er inderdaad verdacht uit.

Geen KvK en telefoonnummer op de site.
Op de bedrijfsnaam kan ik ook geen registratie vinden.

De registrar van het domein is Joost van Heteren maar die info had je zelf ook al gevonden waarschijnlijk. Dit is zijn FB page: https://www.facebook.com/joos.vanheteren

Hierop liked hij zijn multibusinessclub.nl en multibusinessclub.de en tevens Multimedia Advertising.

Dit is het enige bedrijf wat ik kon vinden:
Vestigingsadres;
Vierlinghstraat 5a
3364 AS te Sliedrecht

en

Buitendams 46
3361 BM te Hardinxveld-Giessendam
Kvk 59487046 AV MultiMedia Advertising
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Multi Business Club

24 januari 2015

Anja Van S.
11 december 2014 8:21
Mijn like heb je hoor.
Een tip van mijn kant......
Als je een echt goed bereik wilt opbouwen om meer klanten te bereiken, moet je is kijken bij de MultiBusinessClub.
Wij zijn er ook lid van, dus sowieso veel likers uit de buurt.

Het werkt echt en ook snel.

info@multibusinessclub.nl
 
@Rob
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 januari 2015

Re: Multi Business Club

24 januari 2015

Anja Van S.
11 december 2014 8:21
Mijn like heb je hoor.
Een tip van mijn kant......
Als je een echt goed bereik wilt opbouwen om meer klanten te bereiken, moet je is kijken bij de MultiBusinessClub.
Wij zijn er ook lid van, dus sowieso veel likers uit de buurt.

Het werkt echt en ook snel.

info@multibusinessclub.nl
Precies en die komt van Anja uit Hoogezand
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Joost van Heteren
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 februari 2015

Re: Multi Business Club

09 februari 2015

Beste,

Ik zag mijn naam genoemd in een reactie over de multibusinessclub.
Dit bedrijf is enige tijd geleden ter ziele gegaan.

Ik heb met de eigenaar geen enkel contact. Helaas staan inderdaad de websites wel op mijn naam en ben bezig de gegevens hiervan naar mij toe te halen zodat deze gesloten kan worden.

Het kan niet zo zijn dat een klant het dupe word van een gesloten bedrijf.
Graag kom ik u dan ook tegemoet met het aanbieden van een gratis dienst in mijn eigen bedrijf. Mijn mailadres is joostvanheteren@hotmail.nl

Met vriendelijke groet,

Joost van Heteren
 
bertje
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 februari 2015

Re: Multi Business Club

09 februari 2015

Beste,

Ik zag mijn naam genoemd in een reactie over de multibusinessclub.
Dit bedrijf is enige tijd geleden ter ziele gegaan.

Ik heb met de eigenaar geen enkel contact. Helaas staan inderdaad de websites wel op mijn naam en ben bezig de gegevens hiervan naar mij toe te halen zodat deze gesloten kan worden.

Het kan niet zo zijn dat een klant het dupe word van een gesloten bedrijf.
Graag kom ik u dan ook tegemoet met het aanbieden van een gratis dienst in mijn eigen bedrijf. Mijn mailadres is joostvanheteren@hotmail.nl

Met vriendelijke groet,

Joost van Heteren
Huh? Wat?

Je hebt geen enkel contact met de eigenaar?
Bedoel je dat je niks te maken hebt (gehad) met multibusinessclub?
En zoja, waarom zou je dan speciaal op dit forum komen om een reactie te geven?

En dan ga je ook nog een gratis service aanbieden? Terwijl je wordt beschuldigd van slecht en vals handelen?

Volgens mij begrijp ik het hier niet helemaal goed.
----------
Overigens is niet eens toegestaan om likes te kopen en/of verkopen.
 
bbob
Berichten: 401
Lid geworden op: 28 mei 2014

Re: Multi Business Club

09 februari 2015

Ik heb met de eigenaar geen enkel contact. Helaas staan inderdaad de websites wel op mijn naam en ben bezig de gegevens hiervan naar mij toe te halen zodat deze gesloten kan worden.
Het domein staat op jou naam maar je hebt er niets mee te maken.
Je bent aan het kijken om het domein naar je toe te halen.

Apart als het domein op jou naam staat ben je eigenaar en kun je er over beschikken. Tenzij je een soort katvanger bent die het domein op zijn naam heeft maar er dus niet over beschikt.

Als jij niet de eigenaar bent maar het wel op jou naam staat heb je dan al aangifte gedaan wegens misbruik van jou gegevens bij een domein waar je niet de eigenaar van bent ?

Het blijft een raar verhaal.
 
@Rob
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 januari 2015

Re: Multi Business Club

18 februari 2015

Ook de zgn. nieuwe eigenaar zwijgt als het graf.
Kreeg een email net daarin de mededeling dat er een nieuwe eigenaar is dat ze er alles aan doen om vragen te beantwoorden.
Natuurlijk even op gereageerd met de vraag wanneer ik nu iets van hun service zou gaan merken.
Wederom helemaal stil bij Multi Business Club.
Overigens staat hun website nog gewoon online.
 
Gebruikersavatar
ikwilzitzakken
Berichten: 145
Lid geworden op: 01 februari 2014
Contacteer:

Re: Multi Business Club

24 februari 2015

Vreemd dat je mij dan vandaag deze mail stuurt...
Goedemiddag,


Hartelijke dank voor uw aanvraag over onze dienstverlening. Allereerst wil ik ons bedrijf kort bij u introduceren.
Your Business Advertising is een jong bedrijf en heeft inmiddels een netwerk van ruim 1.400.000 particulieren en bedrijven
binnen Nederland en België.
Door onze werkwijze groeit dit aantal met gemiddeld 7.500 per week.
Dit zijn voor uw bedrijf potentiële klanten en/of opdrachtgevers.
Door onze werkwijze en de diversiteit in ons netwerk opereren wij zowel regionaal als ook landelijk.
Your Business Advertising werkt op basis abonnementen waarin wij een aantal verschillende opties aanbieden.



Optie 1, basis 1 - jarig lidmaatschap

Binnen een jaar tenminste 1250 likers op uw Facebook pagina;
voordelige prijs van € 114,95 exclusief omzetbelasting




Optie 2, - standaard 2 - jarig lidmaatschap ( meest gekozen )

op jaarbasis tenminste 1.650 likers op uw Facebook pagina;
de mogelijkheid uw reclame-uiting 100 keer via ons netwerk te delen (2 keer per jaar)
voordelige prijs van € 286,- exclusief omzetbelasting




Optie 3, - Like Boost

binnen 4 maanden tenminste 3.500 likers op uw Facebook pagina;
delen van uw reclame-uitingen en acties via ons netwerk
voordelige prijs van € 495,- exclusief omzetbelasting




Optie 4, - 1 jarig lidmaatschap plus

binnen een jaar tenminste 4.000 likers op uw Facebook pagina;
de mogelijkheid uw reclame-uiting of actie via ons netwerk te delen (4 keer per jaar)
voordelige prijs van € 1200,- exclusief omzetbelasting




Optie 5, - 2 jarig lidmaatschap VIP

2 jarig lidmaatschap VIP

Binnen een jaar tenminste ruim 10.000 likes op Facebook pagina;
voordelige prijs van € 2800,- exclusief omzetbelasting.
Bij deze optie zullen wij al onze middelen aanwenden om uw bedrijf via ons netwerk onder de aandacht te brengen.
(Deze optie kunt u alleen kiezen wanneer u een landelijk product of dienst biedt.



Desgewenst kunnen wij voor u uw Facebook pagina bijhouden en wekelijks voorzien van uw acties, berichten en andere uitingen.
Vragen en opmerkingen van potentiële klanten worden direct naar u doorgestuurd.
Wij merken dat ondernemers de kracht van Facebook nog onvoldoende gebruiken.
Enerzijds doordat zij te weinig kennis hiervan hebben of hen simpelweg tijd ontbreekt. Doordat wij uw Facebook pagina onderhouden hoeft u hier niet meer naar om te kijken.



Met hartelijke groet,

Joost van Heteren
 
Creadroom
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 maart 2015

Re: Multi Business Club

16 maart 2015

Ook wij hebben hetzelfde meegemaakt. Kregen een bericht via facebook van een Karin Van Nimwegen. Zijn jullie ook via haar bij de multi businessclub terechtgekomen of via iemand anders?
Wij gaan het waarschijnlijk ook gaan aangeven bij de politie. Is het niet om ons geld terug te krijgen dan maar om anderen ervan te behoeden. Erg hoe mensen zich hiermee willen bezighouden!
 
Majoorbussum
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 februari 2015

Re: Multi Business Club

01 mei 2015

Helaas ook wij zijn in het enthousiaste verhaal gesprongen en sinds Okt. 14 E.101,58 kwijt zonder tegenprestatie van de MultiBusinessClub tot nu toe.
Op mailtjes volgt weinig tot nu niets meer en aktie wordt ook niet ondernomen dus oppassen is het devies met deze "Club".Wij een wijze les hiermee geleerd en vordering binnenkort uit handen gegeven.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht