Hallo WWF'ers! Al een hele tijd hier niet geweest, druk xD.
Maar nu heb ik een probleem, het komt nu sporadisch voor dat een klant een verkeerd adres heeft opgegeven bij hun bestelling. En dat ook niet via MyParcel wordt opgemerkt (verkeerd huisnummer maar wel zelfde postcode gebied). Ik bied sinds dit jaar gratis verzending aan in mijn shop.
Nu heb ik weer zo'n geval en heb dus deze bestelling retour afzender gekregen, klant heeft nog niks, had al gemaild dat ze niks had ontvangen. Maar wie moet er nu voor de 2de keer verzendkosten opdraaien? Klant heeft zelf verkeer huisnummer ingevuld waardoor het dus retour afzender is gekomen.
Is verstuurd als een brievenbuspakketje, dus heeft me al €3,45 gekost, en dan zou ik nogmaals een keer voor de kosten moeten opdraaien? Ben ik €7,- verder voor iets wat €30,- heeft gekost voor de klant. En dan nog maar niet te spreken over de kans dat het retour komt, waardoor er kwa marge helemaal niks overblijft.
Is het redelijk, als de fout van verkeerd adres bij de klant ligt, dat de klant de 2de keer verzendkosten moet betalen voordat ik het kan opsturen?