Re: Nieuwe Webshop,Wel bezoekers geen kopers!

32
Sorry mensen! bedankt voor jullie antwoorden!

Veel tips probeer ik zoveel mogelijk door te voeren,
Het probleem is wel dat ik mijn webshop via premiums heb laten bouwen ,en hun CMS nog steeds aan het ontwikkelen is ...daar baal ik wel een beetje van want er zijn een aantal zaken die nog niet ontwikkeld zijn zoals reviews per product,en meer producten op de frontpage..(hier zijn ze mee bezig.)

Toch gaat het beter en beter met de webshop,
ik heb ongeveer 1 verkoop per week,en heb ook een product wat erg goed loopt en steeds weer wordt verkocht.

Na een bestelling mail ik altijd de mensen voor een review via ons keurmerk..sommige doen dit ook.


Gratis traffic gaat wel iets beter maar er moet nog veel meer aan gebeuren.

Mvg, Jeroen.
http://www.voet-verzorging.com

Re: Nieuwe Webshop,Wel bezoekers geen kopers!

34
henk-k schreef:Ik wil je roze wolk niet verpesten, maar als je na 3 maanden optimaliseren nu 1 verkoop per week hebt is er toch iets mis hoor.
Dat is wel erg afhankelijk van hoeveel tijd (en geld) er in wordt gestoken per dag of per week.

Ik ben nieuwsgierig naar wat jij zelf denkt dat dit verschil heeft gemaakt van 0 kopers naar gemiddeld 1 sale per week.

Ikzelf heb ook pas sinds kort een webwinkel, ongeveer 40 unieke bezoekers per dag nu en geen kopers (los van familie en kennissen) Maar ik stop (nog) geen geld in advertenties, mijn bezoekers komen via social media of veiling sites.

Ik hoor graag van je wat volgens jou het verschil heeft gemaakt van geen kopers naar wel kopers zodat ik daar misschien ook van kan leren!

In ieder geval veel succes met je webwinkel! Mocht ik ooit een schimmel krijgen dan zal ik aan je denken! :D
http://www.shop89.nl - cadeaus en gadgets voor iedereen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Nieuwe Webshop,Wel bezoekers geen kopers!

35
RobbertS schreef:
henk-k schreef:Ik wil je roze wolk niet verpesten, maar als je na 3 maanden optimaliseren nu 1 verkoop per week hebt is er toch iets mis hoor.
Dat is wel erg afhankelijk van hoeveel tijd (en geld) er in wordt gestoken per dag of per week.
Nou, nee. Met 1 order per week (en in die branche zal het gemiddelde orderbedrag zo'n 20-25 euro zijn vermoed ik) kun je net je domeinnaam, hosting en keurmerk betalen. Dan is welke seconde of euro die je er aan uitgeeft dus verloren.

Re: Nieuwe Webshop,Wel bezoekers geen kopers!

36
Ja klopt,

ik snap dat het misschien niet veel is..1 verkoop per week, maar de orders die ik binnen krijg zijn allemaal meer als 25 euro omdat mensen echt kijken naar de verzendkosten,ze doen er liever een product bij zodat ze gratis verzending hebben..echt ik denk dat ik maar 2 bestellingen heb gehad die onder de 25 euro waren de rest erboven.

Mijn kosten zijn per maand 40 euro da's inclusief keurmerk.

Mvg, Jeroen Tieman
http://www.voet-verzorging.com

Re: Nieuwe Webshop,Wel bezoekers geen kopers!

42
Dat is goed om te horen. Wat veel mensen met een webshop vaak niet (willen) inzien, is dat het een enorme inzet en tijd van je verwacht. Tijd in zowel aantal uren werk (teksten, linkprofiling, layout, etc etc etc) alsook DOORLOOPTIJD. Je site moet naamsbekendheid opbouwen. Als je bijvoorbeeld 30 kopers hebt gehad, is er een gerede kans dat 1 van deze bij jou komt. Of dat die op een verjaardagsfeestje zitten 's avonds, en natuurlijk (bij ons ook daaagelijks onderwerp van gesprek) het vaste gesprekje over voetschimmels voorbij komt... Dan KAN die 1 van die 30, tegen een vriendje zeggen... Joh... Dit daar en daar gekocht... www.... enzo.
Gewoon volhouden en alles wat je doet is goede inzet. Of je nu de teksten bij de producten verbeterd, je site op facebook laat rondslingeren, er extern een blog over schrijft, een mailing de deur uit doet, alles wat je doet helpt OP LANGE DUUR.
Een succesvolle webshop vraagt bloed, zweet en tranen. En veel van die alle 3. Succes!
Beveiligingscamera's, set en accessoires: http://www.secucamera.nl
Beveiligde cloud-opslag van camerabeelden: http://www.securitycamcloud.nl

Re: Nieuwe Webshop,Wel bezoekers geen kopers!

43
ik wil even melden dat ik mijn webshop kompleet heb gekopieerd naar mijnwebwinkel.nl

ik ben weg bij premiums b.v. ze zijn te duur en er zijn te veel dingen die ik niet kan uit voeren in mijn webshop.

Hun CMS programma is gewoon nog niet goed door ontwikkeld en belemmerd de groei van mijn webshop.
Tevens heb ik Afterpay toegevoegd in mijn nieuwe webshop,dit kon ook niet bij premiums!

Mijn webshop is momenteel helemaal klaar bij mijnwebwinkel en is schitterend geworden ! tenminste ik vind hem geweldig geworden! 

momenteel is hij nog offline en is de verhuizing bezig van het domein naam..

Wat een geweldig programma om mee te werken dat van mijnwebwinkel ...ik ben er zeer over te spreken!

jullie horen mij als hij online is !!  

gr ,Jeroen. 
http://www.voet-verzorging.com

Re: Nieuwe Webshop,Wel bezoekers geen kopers!

45
Dat je overstapt naar een andere webwinkel-hosting is prima, maar daarvoor hoef je toch je oude hosting niet negatief te beoordelen hier? Neem aan dat zij een boel tijd in hun systeem hebben gestopt, dat jij er niet voor betaald hebt.

En zoals gezegd, waarom downtime? Het is beter eerst je nieuwe shop op te zetten, en daarna in een keer te switchen en groots uit te pakken.
Webwinkel laten maken Neem ook eens een kijkje bij onze partner Custorate - Klanten beoordelingen

Re: Nieuwe Webshop,Wel bezoekers geen kopers!

46
Dat je overstapt naar een andere webwinkel-hosting is prima, maar daarvoor hoef je toch je oude hosting niet negatief te beoordelen hier? 
Dat lijkt me toch geen probleem? Zie het hier op het forum zo vaak. Stop bij postnl want..... de beoordelingen van xxxx zijn niet mee te nemen dus...... bij dit csm kan ik niet zus of zo dus ga ik bij ....... 

Re: Nieuwe Webshop,Wel bezoekers geen kopers!

47
jslomp schreef:Dat je overstapt naar een andere webwinkel-hosting is prima, maar daarvoor hoef je toch je oude hosting niet negatief te beoordelen hier? Neem aan dat zij een boel tijd in hun systeem hebben gestopt, dat jij er niet voor betaald hebt.
Ik denk dat Jeroen een goede keuze heeft gemaakt Door voor een cms te kiezen welke ontworpen is voor het online verkopen van producten.
Premiums is naar mijn idee niet meer dan een eenvoudige homepage met een zeer beperkte webwinkelfunctie. Een concept met mooie verkooppraatjes en te hoog prijskaartje, waar je als startende webwinkelforum niet altijd doorheen prikt.

Ben benieuwd naar de nieuwe site!

Re: Nieuwe Webshop,Wel bezoekers geen kopers!

49
De nieuwe webshop is zo te zien nu online. Ik zou wel adviseren de teksten o.a. even zorgvuldig door te lopen. Ik heb slechts 1 pagina bekeken en zag:
Kalknagels veel mensen hebben het ,maar wat helpt echt ? 
De producten van Mycosan / Naloc / FunghiClear werken erg goed onder 1 voorwaarden en daar moet u zich aan houden.
Gebruik het product elke dag zolang de behandeling moet worden gedaan,slaat u 1 dag over in de behandelings-periode dan zal u geen goed resultaat boeken! (DIT IS ERG BELANGRIJK!)
Let op!!: Wij zijn èèn van de goedkoopste op het gebied van Kalknagel bestrijding
In de eerste regel staat de , verkeerd en een spatie tussen echt en ?
In de 2e regel staat 1 voorwaarden. 1 is enkelvoud, voorwaarden meervoud.
In de 3e regel staat bij de , helemaal geen spatie. behandelingsperiode een onterecht koppelteken. Dan zal u moet dan zult u zijn.
In de 4e regel staan 2 uitroeptekens gevolgd door een dubbele punt. Dat is fout. èèn moet een of één zijn. Kalknagel hoort niet met een hoofdletter. Zelfstandig naamwoorden met een hoofdletter schrijven is Duits.

Kortom erg veel fouten. Dat wekt geen vertrouwen bij je klanten. Ik ben ook niet perfect en op mijn website zitten zeker ook taalfouten, maar deze hoeveelheid fouten is echt een conversie killer
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!

Re: Nieuwe Webshop,Wel bezoekers geen kopers!

53
robibinho schreef:Jeroen,

Ben heel benieuwd naar de nieuwe site. Wat zijn de voor jou de voordelen van mijnwebwinkel.nl? 
Mijnwebwinkel heeft een hele mooie software zodat je gemakkelijk zelf je winkel kan inrichten, echt dit is geen verkoop praatje maar ik ben erg tevreden hierover en ik heb tot nu toe een goede suport gehad van de medewerkers als ik vragen had.
*Ze zijn goedkoper,19 euro per maand...voorheen betaalde ik 30 euro per maand bij premiums.
*ik kan nu wel mijn belangrijkste producten op de frontpage kwijt
*afterpay kan ik nu ook invoeren en heb ik gedaan.
ik ben tevreden en moet nog veel doen ,
Kijk zelf op www.voet-verzorging.com 
Tips ,ideeën,kritiek, zijn welkom! 
gr ,Jeroen.

Re: Nieuwe Webshop,Wel bezoekers geen kopers!

54
Sorry, iets later dan aangegeven, door de drukte. Toch nog even wat opmerkingen voordat ik de kerstdagen ga vieren...

Waarvoor is die (half)doorzichtige grijze balk aan de rechterkant?

De producten van ... werken erg goed onder bepaalde voorwaarden en daar moet u zich aan houden.

Gebruik het product elke dag zolang de behandeling moet worden gedaan, slaat u één dag over in de behandelingsperiode dan zult u geen goed resultaat boeken! (DIT IS ERG BELANGRIJK!)
Dit is niet een erg wervende tekst op de productoverzicht pagina... Persoonlijk vind ik het lettertype daarvan ook niet heel duidelijk. In de andere teksten is een beter lettertype gebruikt.


Wat ik me ook afvraag: waarom heb gebruik je achtergrond afbeeldingen? Zeker in het menu zou ik dit niet doen, dat geeft een veel rustiger beeld en minder afleiding van je producten.

Als je in het menu op producten klikt, kom je op een lege pagina. Verwijs deze bijvoorbeeld door naar een totaaloverzicht.

Waarom een . achter contact en achter algemene voorwaarden (in het menu)?

Op de pagina met contactgegevens heb je de tekst gecentreerd uitgelijnd. Dat komt niet zo mooi uit.

Veel succes met de website en fijne feestdagen!
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: Nieuwe Webshop,Wel bezoekers geen kopers!

59
Ik heb even snel bekeken hoe het eruit zag (omschrijvingen) en wat het nu geworden is. Ik moet zeggen dat ik dit nieuwe design heel fris en betrouwbaar op me overkomt. Alleen dat groene tintje kan ik niet helemaal plaatsen. Is dit een webwinkel waarop voetverzorgings producten worden verkocht op natuurlijke basis?

Met vriendelijke groet
Alle hoesjes voor je Samsung note 4 vindt je op http://www.note4hoesjes.nl/