Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Droomjuweeltjes
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 januari 2012
Contacteer:

Re: Samenwerken met andere webshops, flyers in pakjes?

08 februari 2016

Er zijn ook initiatieven die het op die manier doen, ik weet er in ieder geval één. In het begin ging er elke maand zo'n folder uit. Nu krijgt men er hooguit eentje per drie, vier maanden vol als het niet nog minder is. Zegt dat niet wat over het succes van zoiets? Als het echt effect zou hebben, zouden de klanten er naar mijn idee toch wel enthousiaster over zijn en regelmatig willen deelnemen. Ik denk zelf dat het niet werkt en dat de klanten daarom afhaken.
 
Gebruikersavatar
Morris
Berichten: 63
Lid geworden op: 30 juni 2015
Contacteer:

Re: Samenwerken met andere webshops, flyers in pakjes?

14 maart 2016

Ik denk dat als het op grote schaal kan (10.000+ flyers) dat het op zich een redelijk goedkope vorm van offline reclame is. De kunst bestaat er inderdaad in webshops te vinden met dezelfde doelgroep die geen concurrentie zijn, maar dit kan zeker.

Ik overweeg het uit te proberen. Cijfers laat ik dan nog weten. Als je het niet probeert zal je het niet weten natuurlijk!
 
webshopeigenaar
Berichten: 72
Lid geworden op: 07 augustus 2013
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Samenwerken met andere webshops, flyers in pakjes?

10 oktober 2016

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er naar aanleiding van dit topic iets is gekomen als een gezamenlijke folder en wat het resultaat is??
Eigenares van 6 webshops. http://www.enveloppenwebshop.nl met goedkope brievenbusdoosjes en luchtkussenenveloppen. Zie profiel welke webshops nog meer
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht