Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Nieuwe Winkel Promoten.

11 februari 2016

Seo toegepast en de bestellingen vliegen binnen.
Ik raad alle winkeliers aan deze seo serieus te nemen.
Dat is natuurlijk mooi!

Maar door goede SEO zal je geen bestellingen krijgen. Wel meer bezoekers. Dat kan natuurlijk wel resulteren in (veel) meer bestellingen.

Als je vervolgens ook nog eens je conversie optimaliseert, heb je (minstens) dubbel resultaat.
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Nieuwe Winkel Promoten.

02 maart 2016

Hoe loopt het nu?

Heb je nog aanpassingen gemaakt/ nieuwe ideeën uitgewerkt?
 
carlosx2
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 maart 2016

Re: Nieuwe Winkel Promoten.

07 maart 2016

Als je van plan bent om met adwords te werken dan is het goed om te weten dat google zegt, om een goed resultaat te behalen je rond de 300 euro per dag kwijt bent. Daarnaast moet je wel weten wat je doet als je gaat bieden op of keywords. 

Er zijn bedrijven die 2 mil per jaar alleen al kwijt zijn aan adwords. Dit kunnen je concurrenten zijn. 
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Nieuwe Winkel Promoten.

08 maart 2016

Als je van plan bent om met adwords te werken dan is het goed om te weten dat google zegt, om een goed resultaat te behalen je rond de 300 euro per dag kwijt bent. Daarnaast moet je wel weten wat je doet als je gaat bieden op of keywords. 

Er zijn bedrijven die 2 mil per jaar alleen al kwijt zijn aan adwords. Dit kunnen je concurrenten zijn. 
Dat is nogal afhankelijk van je bedrijf, de keywords en je doelstellingen...
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
i-mobile
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 februari 2012

Re: Nieuwe Winkel Promoten.

08 maart 2016

En waar 'zegt' Google dat dan Carlos?
 
carlosx2
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 maart 2016

Re: Nieuwe Winkel Promoten.

08 maart 2016

Dit is niet iets wat google op zijn pagina heeft staan, maar meerdere malen door werknemers van google word aangegeven en ook blijkt na het runnen van verschillende campagnes. Natuurlijk bij een zeer uniek product wat niemand anders promote zouden je kosten laag blijven. Maar dat is voor de meeste niet het geval. Het is gewoon een feit dat adwords voor de meesten niet werkt die niet weten hoe of wat of een klein budget hebben. Daarnaast brengt het alleen de bezoeker naar je pagina. Dan komt het proces om te zorgen dat ze ook wat kopen. 

Zoals ik al zei adwords loopt al snel in de papieren. 

Maar als je andere voorbeelden hebt van een grote groep mensen op klein budget met goede verkoop cijfers met google adwords die ook geen adwords pro zijn, dan hoor ik graag en dan weet ik zeker dat veel mensen willen weten hoe ze dit doen. 
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Nieuwe Winkel Promoten.

08 maart 2016

Dan komt het proces om te zorgen dat ze ook wat kopen. 
Dit proces moet je eerst op orde hebben voordat je met adwords begint. Eerst moet je site werken en conversie hebben en daarna kun je gaan betalen voor je bezoekers. En als je ROI in orde is dan mag adwords duizenden per dag kosten. ;-)
 
i-mobile
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 februari 2012

Re: Nieuwe Winkel Promoten.

09 maart 2016

Çarlos, ik kan nooit zo veel met 'wordt aangegeven door medewerkers' en dat soort uitingen. Als je iets beweert moet je het ook met een bron of eigen onderzoek aantonen. Ik geef maar een paar honderd euro per maand uit aan adwords en het werkt perfect. Natuurlijk hangt het erg van je product af, er moet wel ruimte zijn in de marge voor de marketing kosten. En eerst conversie op orde hebben zonder Adwords inderdaad.
 
puurhost
Berichten: 187
Lid geworden op: 05 april 2016
Contacteer:

Re: Nieuwe Winkel Promoten.

05 april 2016

Seo toegepast en de bestellingen vliegen binnen.
Ik raad alle winkeliers aan deze seo serieus te nemen.
Over wat voor een soort SEO heb je het precies? Dit klinkt natuurlijk erg interessant ;)
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!
 
Gebruikersavatar
AbcWinkel
Berichten: 44
Lid geworden op: 01 februari 2016
Locatie: Landgraaf
Contacteer:

Re: Nieuwe Winkel Promoten.

10 april 2016

Seo toegepast en de bestellingen vliegen binnen.
Ik raad alle winkeliers aan deze seo serieus te nemen.
Over wat voor een soort SEO heb je het precies? Dit klinkt natuurlijk erg interessant ;)
Beste Puurhost,
Excuses voor mijn late reactie.
Ik heb een handleiding gebruikt.
http://www.seohandleiding.nl/download/s ... .11.05.pdf
https://www.abcwinkel.nl - De winkel die heeft wat u zoekt
 
funkypiercing
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 maart 2016

Re: Nieuwe Winkel Promoten.

11 april 2016

Ik vind 9 verkopen binnen de 1e maand best wel een geslaagd resultaat. Ik denk dat dat wel veel goed beloofd voor de toekomst! Je bent een soort online warenhuis voor allerlei soorten producten zie ik. Het lijkt me een goed idee om daar wat duidelijker voor uit te komen.
Voor de goedkoopste piercings http://www.funkypiercing.nl
 
puurhost
Berichten: 187
Lid geworden op: 05 april 2016
Contacteer:

Re: Nieuwe Winkel Promoten.

11 april 2016

Over wat voor een soort SEO heb je het precies? Dit klinkt natuurlijk erg interessant ;)
Beste Puurhost,
Excuses voor mijn late reactie.
Ik heb een handleiding gebruikt.
http://www.seohandleiding.nl/download/s ... .11.05.pdf
Dank! Ga hem eens doorlezen :)
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Nieuwe Winkel Promoten.

11 april 2016

Zo te lezen is dat document alweer wat ouder, maar de basis is nog wel van toepassing.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht