Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Liese
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 maart 2016
Contacteer:

Bent u opzoek naar een goedkope freelancer die voor een betaalbare prijs een professionele website voor u kan maken?

03 maart 2016

Bent u opzoek naar een goedkope freelancer die voor een betaalbare prijs een professionele website voor u kan maken?

Ik ben HBO ICT student die graag voor MKB bedrijven WordPress websites maakt. Ik kan uw bedrijf al voor €99,99 ex btw uw bedrijf op een goede manier op het internet presenteren.

Voor €99,99 ex btw kan ik een mooie WordPress website voor u ontwerpen met het Divi Theme van Elegant Themes. U kunt voor dat bedrag een professionele website krijgen met 5 paginas, antwoordformulieren, slide shows, etc.

U krijgt een website die zoekmachine vriendelijk is en smartphone en tablet ready.
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Bent u opzoek naar een goedkope freelancer die voor een betaalbare prijs een professionele website voor u kan maken?

03 maart 2016

Reclame maken voor je eigen website in je eerste bericht, kan niet de bedoeling zijn...

In ieder geval zal je een tegenovergesteld effect bereiken. Daarbij plaats je je bericht ook nog eens in een verkeerd topic. Iets wat je, als je je meer had verdiept in het forum, makkelijk had kunnen voorkomen...
 
Gebruikersavatar
Bolino
Berichten: 225
Lid geworden op: 31 januari 2016
Contacteer:

Re: Bent u opzoek naar een goedkope freelancer die voor een betaalbare prijs een professionele website voor u kan maken?

03 maart 2016

Reclame maken voor je eigen website in je eerste bericht, kan niet de bedoeling zijn...

In ieder geval zal je een tegenovergesteld effect bereiken. Daarbij plaats je je bericht ook nog eens in een verkeerd topic. Iets wat je, als je je meer had verdiept in het forum, makkelijk had kunnen voorkomen...
Naast de bovengenoemde punten vind ik 100 euro ex btw nog steeds veels te duur, sterker nog.. ik zou me opgelicht voelen. Je doet alsof je heel wat aanbied voor een spotprijs, maar je doet precies het tegenovergestelde. Je bied heel weinig aan voor veels te veel. De techniek van WordPress is binnen 5 min opgezet. Daarnaast ontwerp je geen website, nee.. je pakt een gratis thema en geeft die aan iedereen die een website bij je wilt. De automatisering is al geregeld, dus je hoeft slechts een paar velden in te vullen en je vangt €100,-. Normaal moeten mensen van jouw leeftijd 8 tot 10 uur werken, jij probeert het binnen 1 uurtje te verdienen.

Als je mensen wat probeert te verkopen, doe het dan op z'n minste goed platgezegd. Maar hier scoor je geen punten mee. Als HBO ICT-student verwacht ik eerder dat je zelf een website bouwt. Daar leer je meer van en kan je ook meer voor vragen dan. Mocht je je afvragen of ik er verstand van heb? Ik ben ook HBO IT-student ;)

ps. Je onderschrift is foutief
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht