Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
Michael_
Berichten: 98
Lid geworden op: 24 mei 2013

Re: Facebook advertising

11 april 2016

Aanvullend op die screens in dat topic.
Ik heb ook nog een aantal mensen uitgesloten en toch krijg ik van die vreemde likes. Bij de winkel van mijn moeder waar ik enkel klanten wil in een omtrek van 10km om de winkel heen, gaat het allemaal prima. Daar stel ik dan ook allerlei steden dorpen heen.
Ik heb ook wel eens proberen in te stellen via FB dat ik mij richt op Noord-Holland, Zuid-holland. etc. (alle provincies) ipv enkel Nederland. Toch krijg ik nog steeds van die Arabische, Chinese of andere Aziatische likes.
Zo te zien heb je het wel goed ingesteld. Dan zou ik deze screenshots sturen naar Facebook en vragen hoe dit mogelijk is. Je bent tenslotte een klant van hun, wie weet vertellen ze je wat nuttgs
Heb ik al eens geprobeerd, maar ik heb geen idee hoe ik contact met hen moet opnemen.
 
Gebruikersavatar
Bolino
Berichten: 225
Lid geworden op: 31 januari 2016
Contacteer:

Re: Facebook advertising

11 april 2016

Zo te zien heb je het wel goed ingesteld. Dan zou ik deze screenshots sturen naar Facebook en vragen hoe dit mogelijk is. Je bent tenslotte een klant van hun, wie weet vertellen ze je wat nuttgs
Heb ik al eens geprobeerd, maar ik heb geen idee hoe ik contact met hen moet opnemen.
https://www.facebook.com/help/community/ask/
Stel je vraag op de community, plaats je screenshots en post je topic.
 
ricks
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 februari 2017

Re: Facebook advertising

23 februari 2017

In plaats van bij Facebook zelf de likes kopen kun je dit ook doen bij bijvoorbeeld SPAMSPAMSPAMSPAM
Zo weet je vooraf wat je betaalt en hoeveel je er krijgt. Sneller en effectiever. 
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Facebook advertising

23 februari 2017

Likes kopen heeft totaal geen zin.
En omdat het je eerste post is zal je er ook wel belang bij hebben om de link te delen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Facebook advertising

23 februari 2017

Likes kopen is alles behalve effectief!
Dit zijn immers geen actieve account en/of zijn niet geïnteresseerd in je producten of diensten!

Ik kan ook een grote Ferrari sticker op een Fiat panda plakken, ziet er vast erg stoer uit, maar de Fiat zal daardoor echt niet sneller rijden!
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht