Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
serviesonline
Berichten: 429
Lid geworden op: 27 februari 2011

In Bing investeren?

04 juli 2016

Zoals de titel al zegt, is het interessant om in Bing te investeren?
Volgens mijn seo man wel.
Wat vinden jullie?

Nieuw voorstel: ik zie ook steeds in grotere mate via Bing bestellingen binnenkomen. Is het bespreekbaar om daar ook een betaalde campagne in te richten? Uiteraard kunnen we beginnen met een klein budget
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: In Bing investeren?

04 juli 2016

Ik merk ook dat hier steeds meer interesse voor is onder klanten.

Wat haal je nu al binnen via Bing?
 
serviesonline
Berichten: 429
Lid geworden op: 27 februari 2011

Re: In Bing investeren?

04 juli 2016

Niet veel, maar zonder te adverteren 10 per maand.
Dat is op 300 bestellingen p/m heel weinig maar Bing is ook veel goedkoper dan Google dus dat is met een relatief laag bedrag snel omhoog te brengen.....toch?
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: In Bing investeren?

04 juli 2016

Daar ligt dus in ieder geval een kans. Als je voorzichtig bent met je verwachtingen en budget beschikbaar hebt, dan kan het best interessant zijn. Hoe meer concurrenten dit gaan doen, hoe duurder het zal worden.

Wellicht een interessant artikel, dat voorbij kwam op emerce:
http://www.emerce.nl/best-practice/bing-optimalisaties
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
msegveld
Berichten: 32
Lid geworden op: 20 februari 2016
Contacteer:

Re: In Bing investeren?

05 juli 2016

Als je op de interessante producten organisch minder goed vindbaar bent, dan kun je daarop adverteren. Het is uiteraard zonde van je geld om te investeren als je organisch al goed vindbaar bent .

Nieuwe dingen proberen is immers altijd goed! Als je meer terugkrijgt voor elke geïnvesteerde euro, doorgaan en anders stoppen. :-)

Ben benieuwd wat de resultaten zijn, mocht je het proberen.