Google ranking programma's

1
Google blijft een groot deel van de klanten aanloop. Daarom vind ik het belangrijk om de ranking van mijn zoekwoorden bij te houden.
Nu was ik benieuwd hoe jullie dit doen, welke programma's iedereen gebruikt?
Ik heb jaren lang hetzelfde programma gebruikt, maar dat geeft geen updates meer. Met andere programma's heb ik niet veel meer geluk.
Dus ik ben benieuwd hoe jullie dat aanpakken!

(hoop dat het bericht in de goede afdeling staat, kon hem niet helemaal passend vinden)

Re: Google ranking programma's

2
Ik weet niet precies wat je bedoelt maar ik gebruik geen programma's voor zoekwoorden.
Ik schrijf unieke (denk ik) teksten met woorden erin en als ik met die woorden dan niet hoog sta in google, heb ik pech. 
Soms score je goed met het ene en een volgende keer met wat anders. Schrijf teksten voor de klanten en als die tevreden zijn met hoe ze binnenkomen blijf je in google ook goed gaan.
Hoe een programma denkt dat jouw website staat met je zoekwoord is toch helemaal niet belangrijk! Hoe denkt zo'n programma dat te weten? Hoe denk jij dat ie dat weet? Of weet ie het niet en doet ie maar wat?

Re: Google ranking programma's

3
Wat ik bedoel is een programma waar je de belangrijkste zoekwoorden in zet.
Dat programma kijkt dan na op welke positie die zoekwoorden in google staan.
Zo hoef je ze niet allemaal met de hand na te lopen.
Zoals Cuterank bijvoorbeeld.

Natuurlijk schrijf je teksten voor de klanten, maar je gebruikt het ook voor een goede seo.
Of mijn site goed scoort in google vind ik wel erg belangrijk. Zelf kijk ik ook niet tot pagina 10 als ik iets zoek.
Hoger in google, betekent over het algemeen meer klanten en is voor mij daarom een belangrijk onderdeel van een webwinkel.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Google ranking programma's

6
PixieBell schreef:Wat ik bedoel is een programma waar je de belangrijkste zoekwoorden in zet.
Dat programma kijkt dan na op welke positie die zoekwoorden in google staan.
Zo hoef je ze niet allemaal met de hand na te lopen.
Zoals Cuterank bijvoorbeeld.
Daar kun je toch ook gewoon de keyword planner van google adwords voor gebruiken?
Kun je meteen op zoek gaan naar vergelijkbare zoekwoorden.

Re: Google ranking programma's

7
PixieBell schreef:Dat geeft niet, is even handig tot één van de programma's weer werkt.
Bedankt voor de tip!
Mocht het voorgestelde programma niet werken, dan heb ik nog wel een gratis plugin voor je. Deze kun je onbeperkt en voor een onbeperkt aantal zoekwoorden gebruiken. Het vraagt wel even om wat uitleg, maar daarvoor kun je mij gewoon een berichtje sturen. De plugin heet: Rankchecker en is een plugin voor Firefox.
Mocht je dus wat uitleg nodig hebben, stuur maar gewoon een bericht.
Succes!

Re: Google ranking programma's

8
Wij gebruiken Small SEO tools altijd. Werkt prima en is eenvoudig te gebruiken. Je kan tot en met 5 zoekwoorden tegelijk plaatsen. Let hierbij wel goed op dat als je je in de Nederlandse markt verdiept je naar " MORe SE' S " ( meer zoekmachines) moet gaan en google.nl moet selecteren.

Dit is de link :  http://smallseotools.com/keyword-position/

Hoop dat het je lukt. Veel succes! 
Online marketing bureau SedCall
www.sedcall.nl