Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
isolemon
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 juli 2016

Iemand ervaring met Facebook pixels? :)

22 augustus 2016

Hoi allemaal, Ik ben zojuist begonnen met Facebook ads. 

Voordat ik was begonnen met ads had ik ergens gelezen dat het beste is om eerst ads conversies op "Inhoud bekijken" daarna "Toevoegen aan winkel wagen" en als laatst "Aankoop" te maken.

Nu heb ik zojuist al 350+ conversies gemaakt op "Inhoud bekijken" en wil ik binnenkort de volgende stap nemen naar "Toevoegen aan winkel wagen".  

Mijn vraag is dus: Hoe moet dit?:shock: Kan ik gewoon een nieuwe ad maken met conversie op "Toevoegen aan winkel wagen" en wordt dan automatisch mijn "Inhoud bekijken" pixels ervoor gebruikt of moet ik nog wat doen? 

Ik had ook gelezen dat je look-a-like audience kan maken, kan dit het geval wezen? als dit niet het geval is wat is dan het verschil tussen de pixels en look-alike audience gebruiken?

Ik ben een beetje in de war en ik kan niet veel info erover vinden. Misschien heb ik het helemaal verkeerd begrepen hoe de pixels werkt maar wel weet ik dat het gebruikt wordt voor Conversieoptimalisatie en Conversietracking. Ik begrijp niet hoe ik de pixels kan gebruiken die ik heb verzamelt en het dan weer kan gebruiken voor "Toevoegen aan winkel wagen" en voor "Aankoop". 

Ik waardeer het zeer als iemand hier antwoord erop kan geven en bedankt voor je moeite als je dit hebt gelezen! :D

Thankss!
 
isolemon
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 juli 2016

Re: Iemand ervaring met Facebook pixels? :)

23 augustus 2016

iemand :)?
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht