Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
codGmer
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 september 2016

klanten

05 september 2016

Hallo,

Ik ben mijn eigen hobby webshop begonnen, ik heb op marktplaats op admarkt per ongeluk 70 euro uitgegeven aan advertentiekosten. 
Ik heb geen ervaring hiermee. Daarom wil ik raad van een van u omdat ik wel klikkers krijg op mijn website en like op mijn bedrijfs facebook pagina maar geen enkele klant. 
De website is http://www.elitepcstore.nl. Graag zou ik wat tips ontvangen.
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: klanten

05 september 2016

Als ik de website open zie ik een gekleurd vlak met wat tekst. Dat is de manier om mensen weer weg te laten klikken. 
Zou je zelf iets van 500 euro kopen op zo'n website?
 
codGmer
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 september 2016

Re: klanten

05 september 2016

Klopt, zal deze website beter worden bekeken? Hij is nog niet af. http://constructie.elitepcstore.nl/samenstellenpc.php. Ik schrijf mijn eigen php code etc.
 
Leonard H
Berichten: 243
Lid geworden op: 04 juli 2010

Re: klanten

05 september 2016

Hey

Ik heb eens gekeken maar zowel de eerst als de tweede website ga je echt niets verkopen ben ik bang. Het ziet er erg wazig uit, maar goed het is nog niet af zei je.

Persoonlijk snap ik nooit waarom iemand zelf een webshop gaat bouwen. Ik denk dan, geef een paar centen uit aan een shop, en steek je energie in je product, marketing, teksten, etc etc. Er zijn zoveel webshop platforms dat ik niet zou weten waarom je zelf nog iets zou schrijven.

Wil je webshops bouwen? Moet je daar een bedrijfje in beginnen. Wil je een goedlopende webshop? Laat de shop zelf aan iemand anders over en focus je dan op de handel.

Slechts mijn persoonlijke mening uiteraard. Er zullen hier mensen op het forum het anders gedaan hebben :)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: klanten

05 september 2016

Misschien een gekke vraag, maar waarom koop je advertentiebudget als je website nog niet klaar is?

Je website voelt inderdaad niet af en het ontbreekt aan een betrouwbare uitstraling. Probeer te bedenken op wat voor website je zelf iets zou willen kopen.
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: klanten

20 september 2016

Hoe ga je nu verder?
 
codGmer
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 september 2016

Re: klanten

20 september 2016

Ik ga waarschijnlijk bij lightspeed een webshop kopen.
 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: klanten

21 september 2016

Ik denk dat het ook belangrijk is om meer informatie eenvoudiger vindbaar terug te laten komen.

Een pagina als http://elitepcstore.nl/over.html is namelijk erg belangrijk. Laat wat mij part die foto + een korte tekst ook in de sidebar van de webwinkel terug komen. Maak van je persoonlijke service jouw USP!

Verder zou ik als klant graag informatie zien als:
- Adres
- Garantie
- Kan ik retourneren
- Hoe lang is levertijd?
- Etc.

Allemaal zaken die ik nu niet of nauwelijks terug vind. Zeker met dure aankopen is vertrouwen winnen dus erg belangrijk.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m