Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Dat is natuurlijk ook iets om rekening mee te houden. Goede tip.Toen kon ik de vraag niet meer aan...
Dat is natuurlijk ook iets om rekening mee te houden. Goede tip.Toen kon ik de vraag niet meer aan...
Wat voor berichten zijn er over je webwinkel geschreven?
Voornamelijk manier om mijn producten te gebruiken, voor traktaties of andere creatieve ideeën. De zelfmaakideetjes blog gaf zo'n boost dat ik veel te weinig voorraad had, maar dat blijft lastig om op in te spelen. Nog steeds stel dat je een link hebt op de blog en je haalt er nauwelijks tot geen verkopen uit, is het wel weer een link die helpt voor je google prestaties. En het levert naamsbekendheid op. Je moet alleen vaak wel met een goed idee komen waar over ze willen bloggen.
Waarom dan volgens jou?Toch zijn bloggers wel een aparte slag mensen hoor...
Hoewel dit een heel belangrijk punt is, kan een invloedrijke blogger, in combinatie met een goed blogbericht, zeker voor orders zorgen.Je moet het ook puur vanuit SEO waarde doen, als er een order uitkomt moet je dat als bonus zien. Mits het blog relateert aan jouw business.
Een advertorial en winacties.Hoewel je wel precies je doelgroep kon bereiken, wegen voor jou de kosten dus niet op tegen de baten.
Heb je alleen winacties gedaan? Of heb je een advertorial en winacties gedaan?
Het weggeven van producten / winacties kan inderdaad een vertekend beeld geven.
Wat het een groot blog of een wat kleiner blog?
Bij een banner is het doorklikken ook niet het meest belangrijke. Het gaat om naamsbekendheid opbouwen. Stel iemand ziet jouw advertentie iedere dag voorbij komen en op een bepaalde dag wil hij een sierraad kopen. Dan zal diegene aan jou denken. Puur omdat hij jou dagelijks voorbij ziet komen.Op één van die blogs heb ik een jaar lang een kleine banner gehad op de homepage. Als er dat jaar 25 personen doorgeklikt hebben op die banner, is het veel.
Hier dus niet zulke positieve ervaringen.
Maar ziet hij die banner sowieso wel? Of kijkt hij alleen naar de blogartikelen en de winacties?Bij een banner is het doorklikken ook niet het meest belangrijke. Het gaat om naamsbekendheid opbouwen. Stel iemand ziet jouw advertentie iedere dag voorbij komen en op een bepaalde dag wil hij een sierraad kopen. Dan zal diegene aan jou denken. Puur omdat hij jou dagelijks voorbij ziet komen.