Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Starter2016
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 april 2016

advies Facebook

23 september 2016

Ik heb pas geleden een webwinkel kinderkleding overgenomen waarvan ook de Facebook pagina. Er staat niet echt heel veel bijzonders op. Is het in dit geval verstandig om alle ouder berichten te verwijderen en opnieuw te beginnen. Heeft iemand misschien advies of tips voor mij???
 
Armande
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 juli 2016

Re: advies Facebook

23 september 2016

Ik zou zeker niet overnieuw beginnen want zo'n kale Facebook is tamelijk dodelijk. Ik neem aan dat je al wel fans hebt?
Gewoon vrolijk beginnen met berichten en foto's plaatsen. Dan zakken de oude berichten wel weg. Als je nog niet veel nieuws erbij hebt, dan doe je gewoon teasers zodat je volgers weten wat ze kunnen verwachten.
www.armande.net voor informatie over het starten van een webwinkel
 
on2media
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 januari 2017

Re: advies Facebook

22 maart 2017

Helemaal mee eens, gewoon lekker laten staan. 

Maak een Facebookagende voor jezelf, van welke dag plaats je wat, verzin verschillende onderwerpen met kinderkleding. 
Plan vooruit en maak er een leuk geheel van. 80% fun 20% commercieel ;) 
 
Gebruikersavatar
Hairextensionsonline
Berichten: 39
Lid geworden op: 24 mei 2016
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: advies Facebook

24 april 2017

Mochten er bij oude berichten ook website links gedeeld worden dan zou ik indien je er tijd voor hebt wel even kijken of de betreffende pagina nog bestaat. Bestaat de url nog dan laten staan bestaat hij niet meer dan een gerelateerde pagina zoeken en de gedeelde website link op Facebook vervangen. :D
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Emrekahyargil
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 mei 2017
Contacteer:

Re: advies Facebook

06 mei 2017

Beste,

Ik zou met de Facebook pagina zo doorgaan, dit gaat je anders SEO kosten!
http://www.salesjunk.nl > Alle kleding & sport aanbiedingen op een site!
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht