Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Mitchel vanLeest
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 februari 2015

Instagrammer (+- 400k volgers) zoekt opties

08 oktober 2016

Beste Sitedealers, 

Ik heb 3 Instagram accounts tot mijn beheer met een totaal bereik van plus minus 400.000 Nederlandse jongeren. Het merendeel is 13-24 jaar. Ik heb een tijdje affiliate campagnes gedraaid maar er is op het moment geen goede beschikbaar. Vandaar mijn vraag of jullie misschien een idee hebben hoe ik mijn accounts kan monetizen. Hier zouden jullie eventueel zelf van mee kunnen profiteren.

Hoor graag van jullie,

Mitchel

ps. wist niet precies waar ik dit mocht plaatsen, hoop dat het goed staat..
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Instagrammer (+- 400k volgers) zoekt opties

08 oktober 2016

Beste Sitedealers, 
???
 
Dierenspeciaalzaak
Berichten: 689
Lid geworden op: 20 juni 2012
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: Instagrammer (+- 400k volgers) zoekt opties

12 oktober 2016

Wow nog niet eens de moeite nemen om een bericht te typen of zelfs maar na te kijken. Gewoon kopiëren en plakken wat je op sitedeals zet... Verwacht je nu serieuze reacties hier op Mitchel?
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!
 
Mitchel vanLeest
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 februari 2015

Re: Instagrammer (+- 400k volgers) zoekt opties

15 oktober 2016

Ik drukte per ongeluk op plaatsen en kon het toen niet meer aanpassen. Waarom een bericht 2x typen als ik dezelfde vraag heb?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Flobbi
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 januari 2016
Locatie: Nijkerk
Contacteer:

Re: Instagrammer (+- 400k volgers) zoekt opties

19 oktober 2016

Je vraagt mensen om input, dan wordt het ook wel gewaardeerd als je zelf ook wat moeite in je bericht stopt.
Zo komt het heel erg over alsof je mensen even wilt 'gebruiken' en creëer je in ieder geval geen "goodwill".
https://www.flobbi.nl
Flobbi - Verkoop je smartphone & tablet!
Hoge vergoeding, gratis aangetekend verzenden en lid van Stichting WebwinkelKeur.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht