Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
serviesonline
Berichten: 429
Lid geworden op: 27 februari 2011

Kiyoh beoordelingen geexporteerd.

24 februari 2017

Ik heb al mijn Kiyoh beoordelingen (bijna 1000) kunnen exporteren en op slaan.
Kan ik hiermee naar een andere aanbieder die de beoordelingen weer kan plaatsen?
 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: Kiyoh beoordelingen geexporteerd.

02 maart 2017

Technisch kan dat, maar Kiyoh claimt naar mijn weten het eigendom van de beoordelingen verzameld via het Kiyoh systeem. Juridisch moet de nieuwe partij dan ook toestemming van Kiyoh krijgen om de beoordeling te importeren. Dat gebeurt uit ervaring meestal niet...
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
 
serviesonline
Berichten: 429
Lid geworden op: 27 februari 2011

Re: Kiyoh beoordelingen geexporteerd.

02 maart 2017

Ze hebben het nadat ik heb opgezegd het wel voor me klaar gezet.
Dus met 1 druk op de button stond het op mijn computer.
Dus niks illegaals.
Maar zoals jij dat zegt kan ik ze dus allemaal weg gooien
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Kiyoh beoordelingen geexporteerd.

03 maart 2017

Gewoon even contact met Kiyoh opnemen en hun toestemming vragen! Ze nemen geen reviews over van partijen, die geen contract hebben met Google.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
serviesonline
Berichten: 429
Lid geworden op: 27 februari 2011

Re: Kiyoh beoordelingen geexporteerd.

03 maart 2017

Ben het zat met dat hanegevecht onderling.
Kinderachtig gedoe.
Ik ga helemaal geen reviews meer plaatsen.
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Kiyoh beoordelingen geexporteerd.

03 maart 2017

Gewoon even contact met Kiyoh opnemen en hun toestemming vragen! Ze nemen geen reviews over van partijen, die geen contract hebben met Google.
Laatste ervaring was een beetje anders; ze nemen wél reviews van anderen over maar anderen zonder Google-'sticker' mogen niet de via Kiyoh verzamelde reviews overnemen..
 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: Kiyoh beoordelingen geexporteerd.

03 maart 2017

Gewoon even contact met Kiyoh opnemen en hun toestemming vragen! Ze nemen geen reviews over van partijen, die geen contract hebben met Google.
Ken je voorbeelden van klanten die hun reviews mochten meenemen naar een derde partij?

Zelf snap ik dat je moeilijk doet over importeren, je wilt immers dat de reviews die getoond worden op je eigen site betrouwbaar zijn, maar waarom zo moeilijk doen om exporteren?
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: Kiyoh beoordelingen geexporteerd.

03 maart 2017

Ben het zat met dat hanegevecht onderling.
Kinderachtig gedoe.
Ik ga helemaal geen reviews meer plaatsen.
Ik ben het met je eens en snap je frustratie. Nadeel is echter wanneer je helemaal geen reviews verzameld enkel de klagers elders hun review gaan plaatsen. Je ontkomt dus als webwinkel niet aan zelf pro-actief reviews vragen. Ik zou zeggen, vraag het in ieder geval aan Kiyoh. Niet geschoten is altijd mis.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Kiyoh beoordelingen geexporteerd.

03 maart 2017

Gewoon even contact met Kiyoh opnemen en hun toestemming vragen! Ze nemen geen reviews over van partijen, die geen contract hebben met Google.Ken je voorbeelden van klanten die hun reviews mochten meenemen naar een derde partij?

Dit is ook de reden, dat ik zeg contact op te nemen. Als je niet vraagt weet je niets.