Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
SixPi
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 juni 2017
Locatie: Nederland
Contacteer:

Hoe krijg ik klanten?

05 juni 2017

Hallo mijn naam is Ralf ik ben de trotse eigenaar van SixPi.nl.Ik heb al een sinds vorig jaar kriebels om een eigen bedrijf te beginnen. Ik heb daarom ook besloten om het ook daadwerkelijk te doen. 4 maanden geleden heb ik een domein naam en hosting gekocht. Na het opzetten van mijn eigen webshop via WordPress heb ik nog maar één klant gehad (een vriend) Mijn vraag is waarschijnlijk al veel vaker gesteld maar bij elke thread heb ik de stappen gevolgd maar helaas zonder succes. Hoe kan ik een groep klanten benaderen voor mijn webshop? Dit is mijn website SixPi.nl
Ik heb al Instagram en Facebook geprobeerd maar ook dat zonder succes. Hopelijk kunnen jullie mij feedback geven over mijn website want tips en tops zijn altijd welkom!

Hoogachtend,

Ralf eig. SixPi.nl
  
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Hoe krijg ik klanten?

06 juni 2017

Er staat eigenlijk niet zoveel in de shop. En een muismat voor 40 euro zal ook niet heel veel mensen aantrekken.
Tevens zie ik tot mijn verbazing dat er alleen via PayPal afgerekend kan worden.

Je zegt alle stappen al te hebben ondernomen om bezoekers te trekken. Maar een simpel iets al bedrijfsgegevens staat niet vermeld en volgens mij is dit zelfs verplicht.
Ook geen telefoon nummer of e-mail adres.

Tevens staat er dan ook een blog in de shop hoe je een webshop moet bouwen? Houdt de shop gescheiden van overige activiteiten. 

Stel je de vraag. Zou jij hier zelf iets kopen?
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Hoe krijg ik klanten?

06 juni 2017

@Electronixs.nl  Niets aan toe te voegen. Het is gewoon (nog) niets.
 
hdelangen68
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 juni 2017

Re: Hoe krijg ik klanten?

06 juni 2017

Ralph, Ik wil je niet ontmoedigen maar je zit in een wel zeer concurrerende hoek qua producten.
Naast het feit dat er nog weinig content/inhoud is zul je heel veel energie moeten gaan steken in het zorgen voor "do follow backlinks" op andere (goedlopende en relevante) websites. 
Google zal jouw site nl. pas relevant gaan vinden als anderen dat ook vinden. We noemen dit domeinautoriteit. Hoe relevanter, hoe hoger in Google. Social kan daar onderdeel van uitmaken maar is Google-technisch nog een grijs gebied. Linkruilen heeft overigens geen zin meer. Begin maar eens met  startpagina's, marktplaatsen, en gidsen. 
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Wallgrind
Berichten: 149
Lid geworden op: 04 januari 2017
Contacteer:

Re: Hoe krijg ik klanten?

07 juni 2017

Beste Ralph

Je webshop oogt wat leeg, tevens zie ik fidget spinners, de hele markt is al verzadigd met deze spinners, dus die zal je idd niet snel gaan verkopen
Gebruik google shopping om je producten te verkopen, dit zal naast facebook en instagram meer tot verkopen lijden
Ik zie dat je pasjeshouders aanbied, Weet wel dat secrid hier patent van heeft, dus ik zou ze er maar snel afhalen als ik jou was voordat je een dreig brief krijgt en je en som van 5000 euro moet gaan betalen, Je site is ook wat aan de slome kant, een SSL doet meestal ook meer wonderen in google en vertrouwen aan je klanten

Succes
Prestashop - Hosting, Support, Managed Cloud VPS - https://www.wallgrind.nl
Wallgrind Solutions - Webshop op maat https://www.wallgrind.nl
 
Gebruikersavatar
PIN ACCESSOIRES
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 februari 2018
Contacteer:

Re: Hoe krijg ik klanten?

13 april 2018

De website is offline :(
Pin accessoires | V400m beschermhoes | Pinautomaat beschermhoes | Onderdelen voor uw mobiele pinapparaat.