Allereerst gebruik je het verkeerde keurmerk
, maar dat vergeef ik je.
Je webwinkel ziet er op zich niet slecht uit. Wat ik alleen mis is wat jouw webwinkel uniek maakt. Waarom zou ik bij jou bestellen en niet bij een concurrent? Naast de standaard zaken (snel verzonden, goede klantwaardering, etc.) zie ik niet echt een uniek voordeel. Ik zou daar wel over nadenken. Bijvoorbeeld door echt persoonlijke service te bieden. Zet dan bijvoorbeeld echt een grote foto van jezelf prominent op de website, biedt persoonlijke advies bij het vinden van een leuk cadeau, biedt als service handgeschreven briefjes bij de cadeaus aan, en bedenk wat je nog meer kunt doen om persoonlijke service te bieden.
Dingen die ik handig zou vinden als klant:
- Een anonieme ruilservice als het cadeautje niet bevalt
- Persoonlijke service voor bedrijven (de secretaresse die regelmatig een cadeau voor de baas moet bestellen of een relatie)
- Focus op de inpakservice (verschillende opties om iets in te pakken met voorbeelden op de website)
Andere strategieën kunnen zijn als goedkoopste te leveren, een speciaal assortiment te hebben, etc. Je zult alleen wat unieks moeten bieden.
Aanvullend heb ik eens geklikt op cadeaus voor Haar. Ik krijg dan deze resultaten;
https://www.kadogalerie.nl/kado-voor/kado-voor-haar/ . Niet echt vrouwelijke cadeaus, afgezien van de roze gereedschapset. Ik zie niet in waarom een koelbox of een boekensteun vrouwelijk is...
Ook bij beterschap heb ik dat gevoel;
https://www.kadogalerie.nl/kado-ter-gel ... eterschap/ . Ik zou dus eens goed kijken naar je categorie indeling en of je daar echt de cadeaus krijgt die je zoekt. Dat is denk ik een enorme conversie verhoger voor een dergelijke website.
Voor de rest ziet de site er helemaal niet slecht uit. Navigatie en dergelijke zijn best prima in orde. Denk dat je vooral naar je assortiment indeling en je strategie moet kijken.