Zou ik me persoonlijk erg belazerd door voelen. Zou de webshop direct wegklikken en behoorlijk gefrustreerd zijn. Je wilt mensen voor 29,98 o.i.d. laten bestellen, zodat ze 0,02 tekort komen om gebruik te kunnen maken van gratis verzending (30,00). Begrijp ik dat goed? Hoe zou je jezelf voelen, als klant? Denk je serieus dat die klant die order daadwerkelijk gaat doorplaatsen? Beetje inlevingsvermogen alsjeblieft. Behandel klanten met respect en zet ze op de eerste plaats.In mijn nieuw te openen webshop wil gaan werken met een gratis verzending vanaf €30,00. Door het gebruiken van het nummer 9 in de verkoopprijzen zal je echter nooit op een mooi rond bedrag uitkomen en zal er dus altijd nog iets besteld moeten worden wil je over het ronde bedrag komen en dus gratis verzending mogelijk maken.
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Als klant denk ik dan. Bestel wel een doosje paracetamol erbij van 2 euro. Ben ik net zoveel geld kwijt en heb een doosje paracetamol cadeau. Komt altijd van pas!Maar ik als klant denk dan: dan betaal ik wel 1,99 erbij ipv meer te bestellen dan ik nodig heb