Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Trustpilot ervaringen deel 2

21 juni 2018

Dit topic is bedoelt om als webwinkelier je ervaringen met Trustpilot te delen.
Wij zijn geen forum voor consumenten, dus als je een consument bent en uit die hoedanigheid graag een ervaring wilt delen, dan mag dat niet op dit forum. Er zijn zat andere forums waar consumenten hun zegje kunnen doen. Ervaringen van consumenten verwijder ik dan ook.

Het vorige topic over Trustpilot liep nogal vol met opportunisten en aluminium hoedjes. Daarvoor is dit forum niet bedoelt. Berichten die niet over Trustpilot gaan of die geen onderbouwde ervaring bevatten, haal ik ook weg.
 
Leonard H
Berichten: 243
Lid geworden op: 04 juli 2010

Re: Trustpilot ervaringen deel 2

21 juni 2018

Waar is het vorige Topic dan?

Per ongeluk verwijderd op verzoek van trustpilot?
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Trustpilot ervaringen deel 2

21 juni 2018

Als je met je muis op de oranje tekst "vorige topic over Trustpilot" in mijn bericht staat en dan met de linkermuisknop klikt dan kom je bij het oude topic uit. Laat de aluminium hoedjes theorieën maar achterwege, Trustpilot heeft al jaren niets van zich laten horen op dit forum.
 
Leonard H
Berichten: 243
Lid geworden op: 04 juli 2010

Re: Trustpilot ervaringen deel 2

21 juni 2018

Vreemd verhaal, opeens een andere titel, en het oude topic is alleen nog te openen voor geregistreerde leden. Een topic waarin vele mensen openlijk hun onvrede uiten over trustpilot wordt opeens gesloten omdat er wat reacties worden geplaatst die jullie niet bevallen. Dan verwijder je deze reacties toch als moderator?

Voorts zal ik nogmaals melden wat ik van trustpilot vind, een piramide achtige organisatie die zijn klanten werft door ongewenst en ongevraagd bedrijven op hun website te plaatsen. Omdat mensen niet uit zichzelf goede reviews zullen plaatsen als je hier niet om vraagt, zullen er dus alleen negatieve reacties geplaatst worden. Omdat je dit als bedrijf niet wilt, kun je maar voor 1 ding kiezen en dat is jezelf aansluiten bij trustpilot.

Zoals ik al vaker heb gezegd, het is een glazenwasser die eerst een emmer vuil water over je ruiten gooit en daarna doodleuk komt aanbellen.

Dat deze organisatie nog niet verboden is verbaast me. Dat er webwinkeliers zijn die zich vrijwillig bij trustpilot aansluiten verbaast me nog meer.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.