Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
jspijkers
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 november 2018

Externe online verkoopkanalen (Fashionchicks)

21 november 2018

Hi allen,

Ik werk bij een kindertassenleverancier en wij zijn op zoek naar externe online verkoopkanalen. Uiteraard ben ik al in gesprek gegaan met Fashionchick, maar zij leggen de lat redelijk hoog. Helaas is dat voor nu nog geen optie.

Heeft iemand nog tips voor externe kanalen waar wij als kindertassenleverancier mee zouden kunnen samenwerken?

Hoor het graag!

Groet,

Janneke Spijkers
 
Gebruikersavatar
innotrends
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 november 2018
Contacteer:

Re: Externe online verkoopkanalen (Fashionchicks)

23 november 2018

Dag Janneke,

Je kunt je shop aanmelden bij diverse partijen zoals BOL waar je als wederverkoper wordt opgenomen in de zoekresultaten. 
Daarnaast zijn 'drop shipment' leveranciers wellicht ook interessant voor je. Zij nemen jouw assortiment op in hun database en afnemers kunnen ervoor kiezen jouw producten vervolgens aan te bieden in hun shop. Hoe het exact werkt en wat de kosten zijn kan per partij verschillen. Je zou ook kunnen overwegen met affiliate partijen en vergelijking websites samen te werken.
Dit alles is zeker geen garantie tot succes tenzij jouw merk super bekend en succesvol is.

Ik adviseer mijn klanten meestal op basis van de resultaten uit hun eigen webwinkel - is de conversie hoog dan maak je enigszins kans van slagen bij bovenstaande partijen.
Is je eigen conversielaag zul je na moeten gaan of dit met het product te maken heeft of bijvoorbeeld met je webwinkel software, ontwerp, betaalmogelijkheden, duur van levering etc.

Kun je met bovenstaande informatie verder?

Gr

Scott
https://www.innotrends.nl
e-commerce intelligence
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht