Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
nicksmeubels
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 december 2018

webwinkel beoordelen

18 januari 2019

Hallo,

Kan iemand mijn webshop beoordelen en advies geven?
Ik heb een hoog bouncepercentage en marktplaats adverteren is niet gratis.
https://www.nicksmeubels.nl/
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: webwinkel beoordelen

18 januari 2019

Beste Nick,

Naar welke pagina link jij met jouw advertenties?
Het assortiment wat je aanbied is erg beperkt, als er slechts 5 producten in een categorie staan is men snel uitgekeken....

Daarnaast mis ik heel veel informatie op je pagina:
- btw nummer op aanvraag?
- verzendkosten
- levertijd
- adresgegevens
- garantie/service
Eigenlijk veel te veel om op te noemen....

Als ik op zoek ben naar een tafel, vind ik de maten van het blad belangrijker dan de maat van de poten (die staan nu in de titel)

Je bied de tafels in verschillende kleuren aan, geef deze kleuren dan ook realistisch weer! Ik ken geen enkele lak of wax die mijn eikenhouten blad veranderd in een ahorn, beuken, grenen of een notenhouten blad!

Als je zelf tafels maakt, bied dan ook de voordelen van maatwerk aan! Laat de klant uit verschillende afmetingen tafelbladen kiezen, verschillende kleuren, materialen en het type poot.

Als het slechts bij 5 tafels blijft, heeft een webshop weinig meerwaarde en kan je deze het beste via (gratis) Marktplaats advertenties te koop aanbieden

Veel suc-6
 
nicksmeubels
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 december 2018

Re: webwinkel beoordelen

18 januari 2019

Ik ben momenteel op zoek naar leveranciers om mijn assortiment uit te breiden. KVK nummer is van mijn vader (op advies van KVK medewerker) en BTW nummer is aangevraagd maar nog niet binnen vandaar de "op aanvraag" ik denk dat ik het beste mijn website offline kan halen en hem helemaal overnieuw inrichten.
 
Office-deals
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 september 2017
Contacteer:

Re: webwinkel beoordelen

12 februari 2019

Een webwinkel op onderhoud zetten lijkt mij ook niet heel bevorderlijk. Je zou kunnen overwegen om je onderhoud te doen op een testomgeving en niet in je shop.
Met vriendelijke groeten,

De webshop voor kantoorartikelen in Nederland!
Problemen met valsgeld? Neem een valsgelddetector in overweging!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht