Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Youpack.nl
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 februari 2019
Contacteer:

Nieuw design Youpack.nl

11 juli 2019

Goedemorgen, 

Sinds een paar jaar hebben wij een webshop in verpakkingen en beschermingsmaterialen. 
Onlangs hebben wij voor een nieuw design gekozen. Wij zijn erg benieuwd wat jullie hier van vinden. 

Om verder te optimaliseren ontvangen wij graag jullie feedback: 
https://www.youpack.nl/

Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet, 
Team Youpack 
 
vx680
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 februari 2018
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw design Youpack.nl

14 juli 2019

Hi,

Op het eerste oog niets mis mee en duidelijk voor de klant.
Makkelijk te navigeren en neutrale kleuren.

Je zou wellicht nog eens kunnen kijken naar de IMG beschrijvingen. Deze geven voor zoekmachines niet veel duidelijkheid.
In plaats van: 136674044/500x500x2/image.jpg  || 136674044/500x500x2/verpakkingsmateriaal-bedrijf.jpg

Succes met de onderneming.
 
Youpack.nl
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 februari 2019
Contacteer:

Re: Nieuw design Youpack.nl

15 juli 2019

Goedemorgen, 

Bedankt voor de feedback, hier gaan we mee aan de slag. 
jij ook succes met de onderneming. 
 
Franky
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 juli 2018
Contacteer:

Re: Nieuw design Youpack.nl

15 juli 2019

Zeker een netjes opgezette webwinkel, overzichtelijk.
Ik zie dat jullie Lightspeed gebruiken, wij zijn daar zelf zeer tevreden over, wat is jullie ervaring?
Wel een kleine opmerking:
Is het misschien niet handig om bij bijvoorbeeld de luchtkussen enveloppen naast de mm formaten ook de standaard A11 - B12 - C13 of CD te plaatsen? Wanneer wij bij jullie conculega bestellen vind ik onze maten enveloppen snel terug aan de hand van de formaat code. Deze zijn gemakkelijker te onthouden dan de mm formaten, misschien een optie? Wanneer de prijzen gelijkwaardig zijn dan zullen wij een test bestelling doen bij jullie.
Ps. Ik zie dat jullie een chat functie hebben, hoe hebben jullie dit geintegreerd? Ik heb me er nog niet echt in verdiept maar wij hebben daar zeker interesse in.

Succes met de zaken!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Youpack.nl
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 februari 2019
Contacteer:

Re: Nieuw design Youpack.nl

15 juli 2019

Beste Franky,

Bedankt voor de positieve feedback, erg leuk om te horen. 
We hebben de maatvoeringen bij de luchtkussenenveloppen meteen toegevoegd. Overigens zijn we bezig met het uitbreiden van het assortiment luchtkussenenveloppen, mocht je gewenste afmeting er niet tussen staan, neem gerust contact op. 

Onze ervaringen met Lightspeed zijn positief, maar ik licht dit graag telefonisch of per mail toe. Dan kunnen we ook meteen de integratie van de chat functie bespreken. 
Mocht je hierover in gesprek willen dan kan je ons bellen op 0174-638412 of mailen via info@youpack.nl.  

Nogmaals bedankt voor de feedback en jij ook veel succes met de zaken!
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht