Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

lightspeed ecommerce
lightspeed ecommerce

joostmeurs

Gezocht: uitstekend online marketing bureau

12 juli 2019

Wij hebben een webshop en een bedrijf voor interieurontwerp https://www.houseforinterior.com/

Wij zijn op zoek naar een online marketing bureau dat expert is op het gebied van Google Shopping, Facebook en Instagram marketing en onze conversies naar een hoger niveau kan tillen.

Graag hoor ik of jullie goede ervaringen met bepaalde bedrijven hebben.

Alvast bedankt!

HulpbijMarketing

Re: Gezocht: uitstekend online marketing bureau

18 juli 2019

Dag Joost, ik ken ze niet maar een snelle zoekopdracht in Google Maps in de buurt van Amstelveen komt met Buro Foss. Volgens mij kunnen ze precies datgene waar je om vraagt.
Hulp bij Marketing helpt MKB bedrijven bij hun webshops (voornamelijk Woocommerce). Zelf ook eigenaar van drie shops.

Haza

06 augustus 2019

Hi, 

Ik heb zeer veel affiniteit met Instagram marketing en het bouwen van een brand hier op. 
Neem gerust een kijkje op www.instagram-academy.nl 

Remcobyteffekt

31 oktober 2019

Hoi Joost,

Wellicht kunnen wij je verder helpen. https://www.byteffekt.nl/. Wij een zijn een full service bureau die veel ervaring heeft met Shopping, Facebook en Instagram. 

Je kan altijd even contact met ons opnemen. 
Advertentie

Succesvolle webwinkels hebben allemaal iets gemeen; ze worden online goed gevonden! Met Lightspeed eCommerce (voorheen SEOshop) heb je de beschikking tot een grote hoeveelheid aan marketingtools die de vindbaarheid van je webwinkel vergroten. Het platform is geschikt voor on-page optimalisatie. Er zijn tags, geoptimaliseerde headings en sitemaps die automatisch door Google gevonden worden. Ook kun je tijdelijke prijsverlagingen tonen, producten exporteren naar Admarkt van Marktplaat of vergelijkingssites. Verkoop op Facebook en gebruik recensies in je voordeel. Probeer Lightspeed eCommerce nu 14 dagen gratis en vrijblijvend.

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht