Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Vihara
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 november 2019
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Verstuur dagelijks een e-mail

14 november 2019

Graag wil ik via e-mail dagelijks een quote sturen naar mensen die zich daarvoor inschrijven.
Dit wordt een gratis dienst en daarom zoek ik software die dit kosteloos kan doen, of voor een erg laag bedrag.
In het begin zal de lijst niet zo groot zijn, maar naar verwachting gaan deze quotes uiteindelijk wel naar duizenden ontvangers.
Als dit dan dagelijks gebeurd wordt b.v. Mailchimp of iets dergelijks veel te prijzig.

Heeft iemand hiervoor goede tips? 

Alvast bedankt,
 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: Verstuur dagelijks een e-mail

15 november 2019

Voor SAAS partijen kost het verzenden van e-mail en het ervan aan laten komen geld. Wat dat betreft vind ik partijen als Mailchimp niet duur, tot 2.000 contacten is Mailchimp zelfs gratis.

Wil je echt gratis verzenden, dan moet je zelf gaan hosten. Je kunt dan een script als https://www.phplist.org installeren. Als je zelf echter geen serverbeheerder bent, zal het je ook geld kosten om je eigen mailserver goed te configureren om het aantal berichten dat in de SPAM beland te verminderen. Zeker als je groter wordt is het meer dan even een mailtje versturen...
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
 
myminime
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 december 2019

Re: Verstuur dagelijks een e-mail

02 december 2019

Als particulier moet ik zeggen dat ik knettergek wordt van elke dag een mail...
 
Dvisser
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 december 2019
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Verstuur dagelijks een e-mail

05 december 2019

Elke dag een e-mail? Dan houd je niet veel mensen meer over in je mailing.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Nielsvdberg98
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 december 2019
Contacteer:

Re: Verstuur dagelijks een e-mail

09 december 2019

Elke dag mailen is een overkill. Je kan je beter richten op social media en ervoor zorgen dat je interessante content deelt, waarbij de doelgroep geactiveerd wordt.
Denk hierbij aan leuke winacties en deel posts waarin jouw bedrijf ook meer volgers en noemers krijgt.
Website: 123zonshop
 
Vihara
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 november 2019
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Verstuur dagelijks een e-mail

02 januari 2020

Het betreft iedere dag een e-mail met een reminder en een inspirerende quote. Mensen schrijven zich hier bewust voor in en wordt een dienst naast de algemene nieuwsbrief ;-) Ik denk dat ik dan toch ga onderzoeken hoe ik dit met Mailchimp voor elkaar kan krijgen.
 
Jantje2000
Berichten: 14
Lid geworden op: 09 oktober 2018

Re: Verstuur dagelijks een e-mail

03 januari 2020

Ik weet niet of je kunt programmeren, maar als je dat kunt, kan je kijken naar Sendgrid, gehost op Azure. Daarmee kun je gratis 40.000 mails per maand sturen, maar dat moet je dan wel zelf schrijven.
 
Vihara
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 november 2019
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Verstuur dagelijks een e-mail

03 januari 2020

Bedankt voor de tip Jantje2000. In een ver verleden kon ik het zelf, maar nu helaas niet meer. Maar wellicht kan ik iemand hiertoe bereid vinden.