Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
beginportaalnl
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 februari 2020

Beheer je eigen startpagina - Gezocht: admins voor groot startpagina project

02 februari 2020

Binnenkort lanceren we een startpagina-achtige website: beginportaal.nl. 1 website met vele subdomeinen die allen een eigen 'startpagina' over een bepaald onderwerp vormen.

We hebben een knap stukje software ontwikkeld waarmee iedere pagina een eigen beheerder (of beheerders) heeft die bepalen welke links op de pagina terecht komen. We zijn nu op zoek naar mensen die de eerste (en meest waardevolle) subdomeinen willen beheren.

Wat je krijgt

- Gratis 1 of meerdere subpagina's, zoals amsterdam.beginportaal.nl
- Tools om adverteerders te werven, jij verdient geld aan gesponsorde links.
- Mogelijkheid om aanvragen te ontvangen voor links, met ingebouwd systeem voor linkbouw (met tracking)
- Backlinks voor je eigen websites of die van je klanten

Naast geld verdienen aan advertenties en gesponsorde links op jouw subpagina, ontvang je ook punten voor het beheren van je subpagina's. Deze punten kun je gebruiken om links op andere subpagina's en subpagina's op andere websites te krijgen.

Een gouden kans dus voor webmasters die bezig zijn met linkbuilding.

Hoe het werkt

Beheerders betalen ons niks, wij zijn gebaat bij het beheer, dat hoeft ons dan niet ook nog iets op te leveren. Beheerders hebben de kans om hun subdomein te monetizen, daar helpen wij bij. 

Om beheerder te worden ga je naar beginportaal.nl en registreer je een account. In het dashboard kun je aangeven welke subdomeinen/pagina's jij wilt beheren!

Dit bericht is in november 2019 geplaatst om de eerste beheerders te werven, deze zijn nu bezig met het vullen van hun pagina's. Snel gaat de site 'officieel' online.
 
chocoladeverkopers
Berichten: 130
Lid geworden op: 27 januari 2015
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Beheer je eigen startpagina - Gezocht: admins voor groot startpagina project

03 februari 2020

Jullie weten hoe google denkt over betaalde links neem ik aan.... (ik vind het wat vreemd om in deze tijd nog zo'n concept op te zetten..maar ben benieuwd naar de gedachte er achter)
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Beheer je eigen startpagina - Gezocht: admins voor groot startpagina project

03 februari 2020

Jullie weten hoe google denkt over betaalde links neem ik aan.... 
Het concept is wel achterhaald maar hoe kom je nu bij de opmerking over betaalde links? Er komen zo te lezen gratis links op te staan.
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Beheer je eigen startpagina - Gezocht: admins voor groot startpagina project

04 februari 2020

Het concept is wel achterhaald maar hoe kom je nu bij de opmerking over betaalde links? Er komen zo te lezen gratis links op te staan.
Staat er wel:
- Tools om adverteerders te werven, jij verdient geld aan gesponsorde links.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Beheer je eigen startpagina - Gezocht: admins voor groot startpagina project

04 februari 2020

Dat heb je met affiliate marketing ook!  Je hebt betaalde links op de website. 
Maar als je deze no-follow maakt dan is dat helemaal oke met de richtlijnen van Google. De overige links naar verschillende websites over hetzelfde onderwerp kunnen gewoon als do-follow geplaatst worden. 
Advertenties op websites, en dat moeten jullie hier toch ook weten, is heel normaal.
 
chocoladeverkopers
Berichten: 130
Lid geworden op: 27 januari 2015
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Beheer je eigen startpagina - Gezocht: admins voor groot startpagina project

05 februari 2020

Dit is de info van google: https://support.google.com/webmasters/answer/66356?hl=nl

Natuurlijk kan het ook binnen de regels, ik vraag me af of het dat gaat zijn. 

Onder andere met de verwijzing naar een 'linkruilmodule' en 'backlinks voor je eigen website en klanten'.
Ik ging eigenlijk ook uit van betaalde links. Je kunt die natuurlijk inderdaad no-follow maken. 

 Maargoed, ik vraag me dus vooral af of dit zo'n gouden kans is, dwz waarom de topicstarter denkt dat dit concept wél iets toevoegt.
 
Frank020
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 maart 2020

Re: Beheer je eigen startpagina - Gezocht: admins voor groot startpagina project

22 maart 2020

Hi 'Beginportaalnl', 

Ik kwam toevallig je berichtje tegen. Is je vraag nog steeds relevant? M.a.w. ben je nog op zoek naar beheerders?

Toevallig laatst iemand gesproken op een netwerkborrel, die mogelijk wel interesse heeft hierin. [Reclame]

Je kunt me een privé berichtje sturen als je wil, dan kan ik je meteen in contact brengen.

Fijne zondag!

Gr Frank
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht