CSS partner
Geplaatst: 14 februari 2020
Beste lezers,
Voor onze webshop adverteren wij o.a. in Google Shopping. Voor onze Shopping Ads zijn wij aangesloten bij Google Shopping Europe CSS (Comparison Shopping Service). Dit is standaard zo als je begint met Shopping Ads. Sinds kort worden wij benaderd door andere CSS partijen. Zij claimen een bied-voordeel van 20% te hebben t.o.v. Google Shopping CSS. Het overstappen naar een andere CSS partner is volgens hen enkel een administratieve handeling. Er veranderd verder niets aan de Adwords structuur, je vertoningen etc.
Onze vraag aan jullie:
Zijn er mensen die ervaring hebben met het overstappen van Google Shopping Europe CSS naar een andere CSS partner. Zo ja, hoe is dit bevallen? Waar moet ik op letten bij het overstappen naar zo'n partij. Het bied-voordeel lijkt te mooi om waar te zijn. Waar zit de adder onder het gras?
Alvast bedankt!
Groet,
Klaas
Voor onze webshop adverteren wij o.a. in Google Shopping. Voor onze Shopping Ads zijn wij aangesloten bij Google Shopping Europe CSS (Comparison Shopping Service). Dit is standaard zo als je begint met Shopping Ads. Sinds kort worden wij benaderd door andere CSS partijen. Zij claimen een bied-voordeel van 20% te hebben t.o.v. Google Shopping CSS. Het overstappen naar een andere CSS partner is volgens hen enkel een administratieve handeling. Er veranderd verder niets aan de Adwords structuur, je vertoningen etc.
Onze vraag aan jullie:
Zijn er mensen die ervaring hebben met het overstappen van Google Shopping Europe CSS naar een andere CSS partner. Zo ja, hoe is dit bevallen? Waar moet ik op letten bij het overstappen naar zo'n partij. Het bied-voordeel lijkt te mooi om waar te zijn. Waar zit de adder onder het gras?
Alvast bedankt!
Groet,
Klaas