Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
AuthenticImport
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 januari 2020

SEO voor categorieën ipv producten

11 maart 2020

Goedenavond,

Ik zit met een vraagstuk betreft SEO. Ik verkoop unieke producten waar er in de meeste gevallen slechts 1 van is, deze producten komen na verkoop nooit meer terug. Mijn assortiment wisselt dus sterk, en ik ben continu bezig producten te uploaden en te verwijderen. Een paar keer per jaar komt er een container binnen uit India, en dan moeten er elke keer een stuk of 400 items worden geuopload. Een uitgebreide omschrijving typen voor elk product is dus zeer tijdrovend en eigenlijk bijna niet te doen. 

In plaats van SEO die uitkomt op een productpagina wil ik mij dus meer focussen op de SEO van de categorieën. Ik vraag me onder andere af in hoeverre Google onderscheid maakt tussen enkel en meervoud. Sommige mensen zullen wellicht eerder zoeken op "Blauwe Indiase kast" in plaats van "Indiase kasten" (ik noem maar even iets), maar voor de categorie pagina's is het moeilijk een vloeiende tekst te schijven met enkelvoud woorden (gezien er dus velen producten op deze pagina's staan).

Momenteel heb ik überhaupt nog weinig tekst op de website staan, het meeste verkeer is dan ook afkomstig van social of CPC. 

Wat kunnen jullie verder nog aanraken voor een SEO die zich hier op focust? 


Klik hier om te website te bekijken


Ik hoor het gaag! :)
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht