Goedemiddag,
In eerste instantie hadden wij een zeer brede adwords campagne lopen gericht op alles wat wij verkopen, in het algemeen authentieke vintage meubels uit India. Tracking was niet goed ingesteld dus ik kon niet zien of dit wat opleverde (behalve een aantal conversies in de stenen winkel).
Ik heb hem uitgezet en een aantal dagen geleden 2 specifieke advertenties opgezet. Één voor kasten, en één voor Chakki tafels (ronde Indiase salontafels die werden gebruikt om graan op te vermalen). De laatste advertentie is natuurlijk erg specifiek, en gebruikt enkel de key words chakki tafel, chakki, en wat hier op lijkt. Mensen die hier naar zoeken weten wat ze zoeken, en dat bieden wij aan. We hebben voor dit product een redelijk groot assortiment (17 verschillende) en onze prijzen zijn ook wel goed.
Toch heeft deze advertentie een bounce percentage van wel 80%! Ons gemiddelde schommelt de laatste weken/maanden tussen de 32 en 40%.
Klik hier om de landingspagina te bekijken
Is de advertentie te specifiek? Heb ik nog niet genoeg data om hier een conclusie uit te kunnen trekken (28 kliks) Heeft de main afbeelding een te lage resolutie voor desktop weergave?
De categorie heeft maar één pagina, maar er word dus ook weinig tot niet op de producten en/of contact geklikt.