Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Meliwan35
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 november 2020

Graag feedback over webshop

21 november 2020

Hallo,
Wij zijn kortgeleden gestart met onze webshop. Wij hebben 0 ervaring... En kunnen dus zeker wat hulp gebruiken. We zitten in een branche waar je er al zoveel van hebt en daar zijn we ons bewust van. Echter is dit onze passie vandaar dat we toch deze keuze hebben gemaakt.

Graag horen we wat we beter/anders kunnen doen en wat jullie van de webshop tot nu toe vinden.
Onze webshop heet Stoer en Rustiek

Onze website: www.stoerenrustiek.nl

Vriendelijke groet Melissa en Danielle
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Graag feedback over webshop

22 november 2020

De loodgrijze kop met de Hertenkop ziet er niet erg aantrekkelijk uit. Geen voorwaarden vermeld (onwettig). Directe link met het retourbeleid ontbreekt (terwijl dit uitdrukkelijk verplicht is.) Uitsluiten van aansprakelijkheid voor schade door of bij de verzending mag uitdrukkelijk ook niet. Ik zou hem even offline halen en aanpassen volgens de regels alvorens hem opnieuw te openen want dit kan echt niet. Vraag anders advies bij Stg. Webwinkelkeur o.i.d.
 
Meliwan35
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 november 2020

Re: Graag feedback over webshop

22 november 2020

De loodgrijze kop met de Hertenkop ziet er niet erg aantrekkelijk uit. Geen voorwaarden vermeld (onwettig). Directe link met het retourbeleid ontbreekt (terwijl dit uitdrukkelijk verplicht is.) Uitsluiten van aansprakelijkheid voor schade door of bij de verzending mag uitdrukkelijk ook niet. Ik zou hem even offline halen en aanpassen volgens de regels alvorens hem opnieuw te openen want dit kan echt niet. Vraag anders advies bij Stg. Webwinkelkeur o.i.d.
Dank. Daar wordt aan gewerkt.
Zijn er nog andere plus of min punten?

Graag hoor ik ook wat er wél goed is.
 
elegantweaves
Berichten: 73
Lid geworden op: 30 mei 2017
Contacteer:

Re: Graag feedback over webshop

25 november 2020

Het valt mij op dat dat je door de kleurkeuze van jullie menu items:
  • HOME
  • WINKEL
  • WOONACCESSOIRES
deze niet meer goed zichtbaar zijn als je naar beneden scrolt door de achtergrondkleur keuze. Ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Meliwan35
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 november 2020

Re: Graag feedback over webshop

27 november 2020

Het valt mij op dat dat je door de kleurkeuze van jullie menu items:
  • HOME
  • WINKEL
  • WOONACCESSOIRES
deze niet meer goed zichtbaar zijn als je naar beneden scrolt door de achtergrondkleur keuze. Ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is!
Op de desktop versie zit inderdaad een fout. Daar zijn ze mee bezig. Mobiele versie heeft het niet.
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Graag feedback over webshop

27 november 2020

Nou daar ben ik niet zo zeker van.
Kan geen plaatjes laten zien maar op mobiel ziet het er ook niet uit. Als menu is uitgeklapt komt de onderliggende tekst dwars door de kop bovenin. 
 
Meliwan35
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 november 2020

Re: Graag feedback over webshop

01 december 2020

Nou daar ben ik niet zo zeker van.
Kan geen plaatjes laten zien maar op mobiel ziet het er ook niet uit. Als menu is uitgeklapt komt de onderliggende tekst dwars door de kop bovenin. 
Lekker vriendelijk ook....

Maar goed... Heb dit op meerdere toestellen bekeken en ik heb het toch echt niet door elkaar heen lopen op de mobiele versie.
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Graag feedback over webshop

01 december 2020

In mijn browser (FireFox) staat het kopmenu dwars door de enorme koptekst. Het is voor webwinkeliers handig om de site op meerdere browsers te proberen. Verder heeft de site geen https (beveiliging) en dat is sowieso al slecht voor de zoekresultaten
Het is niet aardig om te zeggen natuurlijk, maar ik zou direct doorklikken naar iets anders bij deze site. Succes bij het aanpassen.
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Graag feedback over webshop

01 december 2020

Lekker vriendelijk ook.... 
Misschien niet vriendelijk maar wel duidelijk.

Afbeelding
 
Meliwan35
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 november 2020

Re: Graag feedback over webshop

03 december 2020

Het valt mij op dat dat je door de kleurkeuze van jullie menu items:
  • HOME
  • WINKEL
  • WOONACCESSOIRES
deze niet meer goed zichtbaar zijn als je naar beneden scrolt door de achtergrondkleur keuze. Ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is!
Op welk toestel is dit bekeken? Mobiel of laptop? Welke browser? Want kan me hier niet in vinden.
 
Meliwan35
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 november 2020

Re: Graag feedback over webshop

03 december 2020

Nou daar ben ik niet zo zeker van.
Kan geen plaatjes laten zien maar op mobiel ziet het er ook niet uit. Als menu is uitgeklapt komt de onderliggende tekst dwars door de kop bovenin. 

Via welke browser kijk je op de site? Bij Firefox, Chrome en internet explorer heb ik dat namelijk niet.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht