Re: Marktplaats Admarkt

31
Klanten zoeken niet via facebook, klanten zoeken op Marktplaats en Google. Je moet zorgen dat je daar vindbaar bent, en dat hoeft niet perse geld te kosten.

We hebben afgelopen 4 maanden (langer zijn we met deze webwinkel nog niet bezig), 3200 euro omzet via Marktplaats binnengehaald, meetbaar dus, de bellers en mensen die per e-mail besteld hebben kan ik niet meerekenen.

Re: Marktplaats Admarkt

32
Hangt echt van je product af. Niet luisteren naar mensen die hier direct zeggen "niet doen". Eerst goed doortesten voordat je kunt oordelen.

Zo werkt Admarkt voor ons echt perfect. Inderdaad je CPC op 0.01 zetten en zorgen dat je advertentieteksten de juiste zoektermen bevatten. Ook het testen van verschillende plaatjes draagt bij. Zorg er ook voor dat de tekst die je in de lijst van aanbieders ziet er goed en betrouwbaar uitziet. Conversie is bij ons gelijk aan Adwords.
Voetbalshirtskoning.nl

Re: Marktplaats Admarkt

33
fwegberts schreef:Hangt echt van je product af. Niet luisteren naar mensen die hier direct zeggen "niet doen". Eerst goed doortesten voordat je kunt oordelen.

Zo werkt Admarkt voor ons echt perfect. Inderdaad je CPC op 0.01 zetten en zorgen dat je advertentieteksten de juiste zoektermen bevatten. Ook het testen van verschillende plaatjes draagt bij. Zorg er ook voor dat de tekst die je in de lijst van aanbieders ziet er goed en betrouwbaar uitziet. Conversie is bij ons gelijk aan Adwords.
En als je Admarkt rekening een paar euro is, hoef je die paar euro nog geen eens te betalen! 8)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Marktplaats Admarkt

35
Waar haal je dat vandaan? Eigenlijk kun je beter via Admarkt adverteren dan Adwords, ik haal meer binnen via Admarkt met bepaalde producten die ik niet verkoop met Adwords. Ik word dan ook regelmatig gebeld of gemaild dat mensen het product op Markplaats zijn tegen gekomen en dan meer erover willen weten.
En ik heb genoeg andere advertenties op Marktplaats en ook gehad met Adwords, maar komende tijd blijf ik dus wel even op Admarkt hangen.

Re: Marktplaats Admarkt

37
GoedeShampoo schreef:Misschien beetje off-topic; maar verkopen / adverteren jullie al je producten gewoon via marktplaats? Sommige producenten/fabrikanten/distributeurs hebben hier toch bezwaar tegen? Of vergis ik mij :)
Niet al mijn producten, maar wel een aantal. Vooral merken en als distributeurs het niet willen moeten ze als ze met je aan tafel zitten dat doorgeven. Doen ze dat niet? Vind ik dat je het zelf mag bepalen.

Moet zeggen dat ik gewoon adverteren bij Marktplaats verschrikkelijk vind, ik krijg echt te veel mails over hem omhoog schoppen en heb ik al wat verkocht of toch niet? Kunnen we je helpen?
Misschien dat je dit soort mails uit kan zetten hoor, maar moet zeggen met de Admarkt heb ik daar geen last van.

Ja enige wat je soms krijgt zijn klanten die je een e-mail sturen met een bod, terwijl ze weten dat het een nieuw product is en van een bedrijf. Deze mensen blijven het proberen en als je zegt dat het alleen weggaat tegen verkoopprijs op de website hoor je er uiteindelijk niets meer van.
Of ze willen het nog hebben op het laatste moment, maar als je aangeeft van dat kan en dan en dan kun je het eventueel ophalen of het wordt verstuurd en u heeft het dan overmorgen (want meestal bellen ze na 18:00) dan is het te laat en kan het niet meer.

Alsof een particulier het dan wel kan? Beetje vaag gedoe.

Re: Marktplaats Admarkt

39
Admarkt is een investering, De eerste jaar is het gewoon 1 klik 1 bezoeker en maar hopen dat die wat besteld, maar nu wij 2 jaar met marktplaats werken valt het me wel op dat veel vaste klanten in het begin via marktplaats binnen zijn gekomen en nu bij ons blijven kopen, zie admarkt niet alleen om nu iets te verkopen maar ook als investering en naamsbekendheid.

Re: Marktplaats Admarkt

40
het ligt er een beetje aan wat je verkoopt maar bij mij werkt het. maak heel veel dezelfde adv maakt niet uit onder welke rubriek - verkoop je bv grasmaaiers dan zet je die rustig bij baby spullen ofzo, maakt niet uit - maar met verschillende header zoekwoorden en zet die allemaal op 1 cent. in het het begin merk je het niet zo maar op termijn drijf je veel hoger in de google ranking. marktplaats zelf werkt niet
bijna niemand gaat eerst naar marktplaats en daar zoeken. mij n zoek items komen altijd via een backlink markplaats binnen. ik heb ongeveer 4500 kliks per maand en geef 45,- gemiddeld uit. ik haal het er net uit. probeer het gewoon drie maanden uit.

Re: Marktplaats Admarkt

41
Admarkt begint bij nu wat beter te lopen. Merk dat er ook eindelijk wat meer bestellingen uitrollen. Ik hou ook alles bijna standaard op 1 cent, tenzij ik even nieuwe jurken goed onder de aandacht wil brengen ga ik soms nog wat experimenteren met de cpc.

Moet toch zeggen dat ik wel gewoon nog onbetaalde marktplaats advertenties doe, en dat ik ook hieruit toch wel regelmatig mailtjes krijg van klanten die vragen naar de link of vragen over het product hebben en toch uiteindelijk wel bestellen. Dit blijf ik dus ook gewoon doen, enigste irritante hiervan is de constante emails als 'nog niet verkocht' die je krijg.
Looks Like Vintage, webwinkel in 40s, 50s en 60s kleding!...::...Looks Like Vintage op Facebook

Re: Marktplaats Admarkt

42
Hilda schreef:Admarkt begint bij nu wat beter te lopen. Merk dat er ook eindelijk wat meer bestellingen uitrollen. Ik hou ook alles bijna standaard op 1 cent, tenzij ik even nieuwe jurken goed onder de aandacht wil brengen ga ik soms nog wat experimenteren met de cpc.

Moet toch zeggen dat ik wel gewoon nog onbetaalde marktplaats advertenties doe, en dat ik ook hieruit toch wel regelmatig mailtjes krijg van klanten die vragen naar de link of vragen over het product hebben en toch uiteindelijk wel bestellen. Dit blijf ik dus ook gewoon doen, enigste irritante hiervan is de constante emails als 'nog niet verkocht' die je krijg.
En juist door dat laatste ben ik er mee gestopt. Ik werd er echt niet goed van, soms wel 2x per dag.

Re: Marktplaats Admarkt

44
Nou ik kan je zeggen bij mij staat het uit. Normaal kreeg ik ze ook nooit, maar toen ik meedeed met de test van iemand hier om je advertenties automatisch omhoog te gooien krijg ik ze weer.
Kan het weer met nieuwe ads proberen, maar het staat uit en dat hou ik ook.