Met microdata jezelf onderscheiden in de Google resultaten

1
Ik heb vandaag een artikel geschreven over het toevoegen van microdata aan je pagina. Deze microdata zorgt ervoor dat Google extra informatie toont bij jouw site in de zoekresultaten. Dit doe je door bepaalde data te markeren zodat Google weet wat je bedoelt.

Interessant? Lees het Nederlandstalige artikel over microdata / rich snippets en als je vragen hebt of hulp nodig, laat het me dan weten!
Upyoursales: Alle Nederlandse Dropshipping Groothandels

Re: Met microdata jezelf onderscheiden in de Google resultat

4
dank voor je reactie. Ik heb de pagina reeds gelezen.
Wellicht even verder uitleggen. Ik wil geen gebruik maken van de diverse diensten waar rescensies worden achtergelaten, dit ivm de kosten en het type product dat ik verkoop. Wel vind ik het fijn als mensen aan ons een rescensie schrijven (bijv Snelle levering - dan kej wel voor het mooie verpakken - nog mooier dan op de foto's) dat ik deze op de website plaats en dan vervolgens met rich snippets markeer.
De pagina https://support.google.com/webmasters/a ... 2705?hl=nl geeft me hier niet echt antwoord op of dat kan.

Enig idee?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.