Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Gratis €50,00 tegoed Google Adwords VERZAMELTOPIC

35
Misschien ten overvloede: Voor iedere bon dien je een nieuwe account op te zetten. Je kunt niet meerdere codes gebruiken. Logisch ook.

Beschouw het als een aanmoedigingspremie er mee door te gaan. Zodra je een nieuwe account op zet, enkel om €50,- te besparen, dan doe je iets fout. Hulp nodig bij het uitbouwen van je campagnes? Zet je vraag in het forum of neem even contact met mij op.
Marketing moet altijd meetbaar zijn

Re: Gratis €50,00 tegoed Google Adwords VERZAMELTOPIC

51
SteunpuntOpvoeden schreef:@happygirl, ik kon niet langer wachten om te beginnen met adwords haha,... dus ik heb je code maar snel gebruikt voordat hij al 'in use' was. weet je in ieder geval dat jouw code goed van pas is gekomen en dat anderen deze code niet meer hoeven te proberen! :)
He dat is leuk om te horen. Ik gooi ze eigenlijk altijd weg... :roll:
maar kwam pas dit topic tegen, dus vanaf nu ga ik ze "standaard" hier op zetten.

Re: Gratis €50,00 tegoed Google Adwords VERZAMELTOPIC

52
Ter introductie van mijn nieuwe advertentiesite zocht ik ook een code, zodoende kwam ik in dit topic terecht, helaas waren er geen actuele codes te vinden en heb ik nog even verder gezocht. Hierbij een link voor het aanvragen van €75,00 tegoed :

https://services.google.com/fb/forms/adwordscoupon/

Deze heb ik net aangevraagd. Ik moet nog even afwachten of ik de code ook daadwerkelijk ontvang. Zal het hier nog wel even melden.
Webwinkel in regio Haarlem? Bedrijven en particulieren kunnen gratis adverteren met nieuwe en tweedehands goederen op mijn website: Haarlemmarkt.nl

Re: Gratis €50,00 tegoed Google Adwords VERZAMELTOPIC

53
Haarlemmarkt schreef:Ter introductie van mijn nieuwe advertentiesite zocht ik ook een code, zodoende kwam ik in dit topic terecht, helaas waren er geen actuele codes te vinden en heb ik nog even verder gezocht. Hierbij een link voor het aanvragen van €75,00 tegoed :

https://services.google.com/fb/forms/adwordscoupon/

Deze heb ik net aangevraagd. Ik moet nog even afwachten of ik de code ook daadwerkelijk ontvang. Zal het hier nog wel even melden.
Helaas bleek dit niet te werken, mocht iemand nog een code hebben dan hoor ik het graag!
Webwinkel in regio Haarlem? Bedrijven en particulieren kunnen gratis adverteren met nieuwe en tweedehands goederen op mijn website: Haarlemmarkt.nl

Re: Gratis €50,00 tegoed Google Adwords VERZAMELTOPIC

55
Gister weer het kvk magazine ontvangen met deze adwords code:

33XP3-JUCGT-GMMV €50

Tevens een vistaprint cadeaubon twv €60 (500 kaartjes, kaartjeshouder en stempel voor €5).
Zelf geen ervaring mee, maar misschien heeft iemand hier er belang bij? PB maar voor de code.

Re: Gratis €50,00 tegoed Google Adwords VERZAMELTOPIC

60
haai,

ik kwam via jawel google op dit forum terecht ben ook begonnen met adwords.

maar die codes heb ik nog nooit gezien, ik ben ingeschreven bij de kvk maar krijg dat magazine niet hier.. dus ook geen coupons.

iemand nog 1? zodat ik dat eens kan testen?!

:-)!

p.s.

wat een leuke site/forum is dit!