Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Gratis €50,00 tegoed Google Adwords VERZAMELTOPIC

126
Ik denk dat Googlje je netjes in lieve stukjes hakt en je daarna in de soep gooit. Ze zijn natuurlijk niet gek daar. Ik ben uiterst voorzicht met mijn google accounts. Het laatste wat je toch wil hebben is een IP ban op al hun producten. Zit je mooi met de gebakken peren voor een paar tientjes winst. Ik zie het al mijn youtube account. Die doet het leuk, maar als ik over de schreef ga (3 strikes) is het einde oefening met een flinke ban op google producten. Dus beweeg je slim in dit monster.. hij heeft scherpte tanden en het doet zeer.

Re: Gratis €50,00 tegoed Google Adwords VERZAMELTOPIC

132
GoedeShampoo schreef:Deze kun je alleen gebruiken indien je een nieuwe klant bent, correct?
Ja, met een nieuw Google account zelfs. Toen ik Adwords wilde gaan gebruiken kon ik ook geen code invoeren, omdat het Google account al een jaar bestond (analytics enzo). Toen gewoon een nieuw e-mailadres gebruikt.

Re: Gratis €50,00 tegoed Google Adwords VERZAMELTOPIC

141
web_starter schreef:Ben ik bekend mee, maar dan krijg je te maken met die opdringerige people die je overal wegwijs in willen maken, en dat heb ik nu juist liever niet. En ik zou graag direct van start willen :lol:
Ben je al van start? Je kunt er ook voor kiezen om je campagne zelf te regelen, zonder telefoongesprek met een Google medewerker (verkoper!).

Re: Gratis €50,00 tegoed Google Adwords VERZAMELTOPIC

143
Heb ik het goed begrepen dat je een coupon alleen kan gebruiken als je een nieuw adword account aanmaak? Ik heb een adword account en nog nooit een campagne gestart. Volgende week start de eerste. Kan ik dan zo een coupon gebruiken? Het account is zeker een half jaar oud

Re: Gratis €50,00 tegoed Google Adwords VERZAMELTOPIC

146
Royk schreef:Heb ik het goed begrepen dat je een coupon alleen kan gebruiken als je een nieuw adword account aanmaak? Ik heb een adword account en nog nooit een campagne gestart. Volgende week start de eerste. Kan ik dan zo een coupon gebruiken? Het account is zeker een half jaar oud
Als je dit uitlegt in de livechat met een medewerker, zullen ze je waarschijnlijk tegemoet komen. Ik zat in precies dezelfde situatie en nadat ik 75euro had gepromoot werd er maar 25 in rekening gebracht.

Neem hier contact op: https://support.google.com/adwords/answer/8206?hl=nl

Re: Gratis €50,00 tegoed Google Adwords VERZAMELTOPIC

147
Bedankt voor de tip. Ik heb gechat met Dik van google. Hij heeft me geholpen. Mn account was al 298 dagen oud wat wel kan kloppen. Ik heb een bon van mn SEO bureau ontvangen die mn verbruik verdubbeld tot 150 euro. Als ik 113 euro op maak in 1 maand, ontvang ik 113 euro aan tegoed de volgende maand. Das niet verkeerd :) Geregeld onder hoge uitzondering. Das aardig heh :)

Re: Gratis €50,00 tegoed Google Adwords VERZAMELTOPIC

148
Ik heb heel wat jaren geleden een paar keer een coupon gebruikt op één account. Nietsvermoedend, want blijkbaar is dat tegen de regels. Mijn account is sindsdien geblokkeerd. Ik heb daarna Adwords ook niet echt meer nodig gehad omdat mijn ik om kwam in het werk.
Nu overweeg ik het wel weer omdat ik weer meer werk kan gebruiken maar hoe zou ik mijn account weer geactiveerd kunnen krijgen?
Vriendelijke groeten,

Lian
https://slingerlandwinkel.nl

Re: Gratis €50,00 tegoed Google Adwords VERZAMELTOPIC

150
Lian1966 schreef:Ik heb heel wat jaren geleden een paar keer een coupon gebruikt op één account. Nietsvermoedend, want blijkbaar is dat tegen de regels. Mijn account is sindsdien geblokkeerd. Ik heb daarna Adwords ook niet echt meer nodig gehad omdat mijn ik om kwam in het werk.
Nu overweeg ik het wel weer omdat ik weer meer werk kan gebruiken maar hoe zou ik mijn account weer geactiveerd kunnen krijgen?
Ik zou gewoon een nieuw account aanmaken. Ik denk dat dat het handigst is.
Niet langer te veel uitgeven aan Google Adwords?
Online marketing bureau BSR Online