Alternatieven marktplaats?

1
Wellicht is hier al een topic van maar ik kon zo snel niets vinden. Ik adverteer veel op marktplaats, maar zijn hier mensen die goede ervaringen hebben met andere soortgelijke websites?

Ik heb het idee dat andere websites nauwelijks bekeken worden. Bijv ebay? Nederlanders doen wel veel op ebay geloof ik maar meer om spullen uit het buitenland te halen. Iemand ervaring met binnenlandse verkoop op ebay?

Of andere websites?

Re: Alternatieven marktplaats?

4
Haha adwords e.d. gebruik ik allemaal wel hoor. Maar ik verkoop veel aan autobedrijven, en die begeven zich veel op marktplaats (of soortgelijke sites) dus ik haal daar best wel omzet uit.

En ik vroeg me zomaar af of er anderen zijn die goede ervaringen hebben met vergelijkbare websites. Zo d8 ik dat speurders.nl een goede tweede was, maar nog nooit 1 reactie op advertenties gehad. Ik sta daar nu ong. een jaar op met 30 advertenties, die ik iedere week omhoog plaats. Tweedehands.net levert nog wel eens wat bezoekers op.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Alternatieven marktplaats?

8
Voor mij is maar 1 op dit gebied en dat is Marktplaats. Heb er in het verleden heel veel gehad (stuk of 10 - 15) maar geen enkele kan tippen aan de reacties via MP. Speurders komt op een goede 2de plek maar bijv. 1000 reacties verdelen zich ongeveer naar 992 MP, 7 Speurders en een 1 via andere sites. En die laatste enkeling is vaak een product wat niet meer leverbaar is maar waarvan in de advertentie vergeten ben weg te halen.
eBay heb ik wel al een paar keer naar gekeken maar vind ik gewoon te duur.

Re: Alternatieven marktplaats?

9
Cactus77 schreef:maar bijv. 1000 reacties verdelen zich ongeveer naar 992 MP, 7 Speurders en een 1 via andere sites.
Ja precies dit ervaar ik ook. Maar was toch benieuwd of er mensen zijn die het anders ervaren.

Toch haal ik wel 'wat' bij tweedehands.net vandaan meer nog dan bij speurders.

Re: Alternatieven marktplaats?

14
Heb wel eens wat brocante verkoght op aantop omdat daar veel van opstaat auwe dingen op stonden
maar dat was ook het enige, is meer een antiek site volgens mij maar misschien is het wat
https://www.aantop.nl/

dankje wel voor de herinnering, ik was al een tijdje opzoek naar een site hier boven gemeld "kapaza" was het