Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

is deze tip nuttig voor u

Peiling eindigde op 28 oktober 2009

Zeer nuttig
Geen stemmen
redelijk
Geen stemmen
Niet nuttig
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 0
 
blijfvitaal
Berichten: 34
Lid geworden op: 11 oktober 2009
Contacteer:

Webwinkel nieuws

21 oktober 2009

Wij promoten www.blijfvitaal.nl ook via webwinkelnieuws
www.webwinkelnieuws.com

Probeer het en je zult verbaast zijn, vannavond nieuws geplaatst en morgenvroeg sta je vooraan bij google.
Uiteraard wel je juiste zoekwoorden kiezen.

Succes.
www.blijfvitaal.nl, voedingssupplementen, sportvoeding en spierverzorgingsproducten.
Alleen het beste is goed genoeg.
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

13 november 2009

Klopt helemaal ik zie in google analytics direct een toename van klanten via webwinkelnieuws elke keer nadat ik een nieuwsbericht heb geplaatst.
 
Gebruikersavatar
Hairextensionsonline
Berichten: 39
Lid geworden op: 24 mei 2016
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Webwinkel nieuws

01 september 2017

We kregen vandaag mail van webwinkelnieuws. Even Googelen en kwam bij dit bericht uit 2009 terecht. Klonk natuurlijk als muziek in de oren:D, tot ik realiseerde dat het een bericht uit 2009 was. Sinds dat ik actief ben op dit forum ben ik gewend dat er helemaal bij dit soort berichten altijd wel een bepaalde vorm van kritiek of feedback komt. Hier is dit niet gebeurd. In plaats daarvan alleen een bevestiging dat het daadwerkelijk zo is wat er verteld word. 

Iemand ervaringen met deze site?

mvg
Haarverzorging tips? Clip in extensions, Lace wigs en meer. Profiteer van 100% tevredenheidsgarantie. SamsHairextensions.nl.
 
Gebruikersavatar
Hairextensionsonline
Berichten: 39
Lid geworden op: 24 mei 2016
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Webwinkel nieuws

01 september 2017

Ik zie net dat blijfvitaal niet meer bestaat:cry:
Haarverzorging tips? Clip in extensions, Lace wigs en meer. Profiteer van 100% tevredenheidsgarantie. SamsHairextensions.nl.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht