Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
janklaas
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 juli 2010

Ervaring high backlinks kopen.

08 juli 2010

Ik ben benieuwd wie er ervaring heeft met backlinks kopen.
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

08 juli 2010

Hmm. Niet zo zeer met 'backlinks kopen' maar wel met gewoon adverteren via content. Bijvoorbeeld met een linkje op de juiste Startpagina of via een gesponsored weblog artikel. Meestal probeer ik wel echte links te genereren die gewoon indexeerbaar zijn en dus positieve bij effecten kunnen genereren in zoekmachines.

Meestal gaat het me om het bereiken van de juiste doelgroep en niet alleen om resultaten in zoekmachines (waar jou vraag een beetje om lijkt te gaan?)

Wat is precies je vraag?
 
janklaas
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 juli 2010

12 juli 2010

ja het gaat me vooral om hoger in zoekmachines te komen meer niet.
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

13 juli 2010

In zoekmachines tellen zoveel factoren waarvan backlinks maar één onderdeel is (wel een heel belangrijke) en je hebt ook nog eens zo'n volume en specifiek aantal nodig dat het kopen van backlinks puur om zoekmachines me niet zo heel positief lijkt. Officieel mag daarmee ook niet alles. Het kan worden gezien als manipulatie van zoekresultaten.

Maar ik heb wel eens backlinks gezocht om traffic te genereren en daarbij ook goede zoekmachine resultaten gekregen. Vooral op oudere content gerichte websites werkt het prima.

Op nieuwe social media gevulde websites is het effect een stuk kleiner. Wat wil je er precies over weten?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Verkoper
Berichten: 306
Lid geworden op: 09 januari 2010
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

13 juli 2010

Hoe werkt dat "backlinks kopen" dan? Gaan er dan mensen voor jou tegen betaling berichtjes plaatsen in fora? Of wordt je op start- cq verzamelingpagina's genoemd? Ik zit me al een tijd af te vragen wat ik me er nou bij moet voorstellen..
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

13 juli 2010

Hoe werkt dat "backlinks kopen" dan? Gaan er dan mensen voor jou tegen betaling berichtjes plaatsen in fora? Of wordt je op start- cq verzamelingpagina's genoemd? Ik zit me al een tijd af te vragen wat ik me er nou bij moet voorstellen..
Ahh... je wilt iemand inschakelen die backlinks zoekt? Dat kan! Bekende partijen zijn zo'n beetje alle bedrijven die je tegenkomt als je zoekt in Google naar SEO of zoekmachine optimalisatie. Die bedrijven hebben inderdaad mensen in dienst (vaak stagiaires) die de hele dag overal linkjes aanvragen en dat werkt vrij aardig. Zeker als je een hoog volume bereikt. Die links op die verzamelpaginas en fora zijn meestal gratis te krijgen en blijven best lang bestaan. Een prima manier om te scoren in zoekmachines.

Wat ik dacht wat je bedoelde was het kopen van links. Bijv. een link op een weblog of in een artikel op internet aanvragen. Dat gebeurd ook en websites waar het erg vaak gebeurd (bijv. Wikipedia) maken de links meestal na verloop van tijd 'no follow' links. Zoekmachines zijn nl. niet zo blij met manipulatie van hun zoekresultaten. Doordat websites als Wikipedia zo sterk zijn in zoekmachines is een externe link daarvan dat ook. Met no follow wordt dit weer geneutraliseerd.

Het is dus even zoeken naar de juiste plaatsen maar als je links weet die ook veel traffic genereren is het adverteren met links weer wel meestal succesvoller dan adverteren met banners bijvoorbeeld. Link advertising of Advertorial advertising blijkt goede conversie percentages te halen en de zoekmachine voordelen zijn daarnaast vaak mooie extra's.

Het inschakelen van een bureau, stagiaire of student die een paar dagen besteed aan het zoeken van backlinks is een heel normale manier om beter te scoren in zoekmachines! Zeker!
 
Nootje79
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 augustus 2010

17 augustus 2010

@ admin. Heb jij toevallig ervaring met een bureau die dit soort 'niet-relevante' links voor je aanvraagt. We hebben nu wel iemand in dienst die bij fabrikanten linkverwijzingen organiseert, maar voor dit werk zou ik graag een derde inschakelen.

Alvast dank!
 
webwinkelsucces
Berichten: 164
Lid geworden op: 07 juni 2010
Locatie: Dedemsvaart
Contacteer:

20 augustus 2010

Voordat je begint; Als Google er achterkomt heb je een probleem.

Verder werkt het prima al heb ik geen harde resultaten. Soms moet je bij een Startpagina dochter een paar tientjes betalen voor een link. Het mooiste is dat je een blog artikel koopt. Dit hoeft ook niet zoveel te kosten.
Download het rapport "Webwinkel Tactieken Onthult" en ontvang gratis tips en geheimen:
http://www.webwinkelsucces.nl/gratis-rapport.html
 
barrbev
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 oktober 2010

19 oktober 2010

Je kunt het beste op Blackhat terecht, daar zitten de zware jongens op het gebied van dit soort ellende. Overigens een startpagina zet het er wel gratis op als je een beetje een leuk en relevant verhaal hebt. Wat ook even zo belangrijk is als de links, is de relevantie van de pagina waar je naar toe linkt op de anchor text. Kijk bijvoorbeeld naar deze kpn site. Die is geoptimaliseerd voor de term 'internet aanvragen. Zorg voor veel content die relevant is voor die term en maak daar je anchor text van. Beetje creatief zijn is wel nodig inderdaad! Succes
Barry Bevelaar
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

19 oktober 2010

Die is geoptimaliseerd voor de term 'internet aanvragen.
Grappig van een partij als KPN verwacht je echt optimalisatie maar dat valt hier nog bijzonder tegen. De pagina kan erop gevonden worden, maar als je het wilt optimaliseren kun je nog veel verder gaan. Een alt tag als "KPN Logo" verander je natuurlijk in KPN Internet, en als titel 'daar denk je even bij na' is natuurlijk gewoon waste van je keyword density.
 
BobbieJ
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 oktober 2010
Locatie: Bussum

20 oktober 2010

Je kunt het beste op Blackhat terecht, daar zitten de zware jongens op het gebied van dit soort ellende. Overigens een startpagina zet het er wel gratis op als je een beetje een leuk en relevant verhaal hebt. Wat ook even zo belangrijk is als de links, is de relevantie van de pagina waar je naar toe linkt op de anchor text. Kijk bijvoorbeeld naar deze kpn site. Die is geoptimaliseerd voor de term 'internet aanvragen. Zorg voor veel content die relevant is voor die term en maak daar je anchor text van. Beetje creatief zijn is wel nodig inderdaad! Succes
Wel vette site dat Blackhat! Heb trouwens gelezen dat die startpagina's niet meer zo heel veel waard zijn. Zelf scorende partners zijn het belangrijkst!
Robert de Jong
 
vince75
Berichten: 209
Lid geworden op: 19 april 2010

20 oktober 2010

Je kunt het beste op Blackhat terecht, daar zitten de zware jongens op het gebied van dit soort ellende. Overigens een startpagina zet het er wel gratis op als je een beetje een leuk en relevant verhaal hebt. Wat ook even zo belangrijk is als de links, is de relevantie van de pagina waar je naar toe linkt op de anchor text. Kijk bijvoorbeeld naar deze kpn site. Die is geoptimaliseerd voor de term 'internet aanvragen. Zorg voor veel content die relevant is voor die term en maak daar je anchor text van. Beetje creatief zijn is wel nodig inderdaad! Succes
Wel vette site dat Blackhat! Heb trouwens gelezen dat die startpagina's niet meer zo heel veel waard zijn. Zelf scorende partners zijn het belangrijkst!

Hangt helemaal van het onderwerp van de startpagina af, ondertussen wordt op veel onderwerpen de eerste bladzijden gedomineerd door bedrijven die ontzettend goed in SEO zijn maar feitelijk niets toevoegen.

Zoek eens op een gemiddeld hotel in je woonplaats, de kans is enorm groot dat je eerst een riedel expedia's, bookings.com, en overige bookings-engines vindt, en dat terwijl je eigenlijk opzoek bent naar die ene specifieke link van dat hotel.

Nu wil ik hiermee niet aangeven dat Startpagina's dit wel doen maar over het algemeen zit hier nog een stukje menselijkheid achter i.p.v. een algoritme en speelt SEO geen rol het komt nu aan op de objectiviteit van de beheerder. Vergeet dus vooral dat menselijke aspect niet, een aanmelding naar een webmaster moet dus een stukje inhoud hebben waarom je bijvoorbeeld een link wilt aanmelden en wie je bent. Dus niet een mailform invullen met als enige tekst "BVD"

Verder is onze ervaring dat het verkeer dat via een startpagina of een weblog komt relevanter is dan een google bezoeker, dat is in de meeste gevallen een voorbijganger terwijl de bezoeker die via een startpagina komt vaak al specifiek zoekt op dat bepaalde onderwerp.

Idem dito voor google adsense, ik kan bakken met geld besteden om bovenaan te staan, maar vaak levert dat alleen nieuwsgierige bezoekers op die verder na 4 of 5 pagina's weer weg zijn.
 
check12
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 november 2011

Re: Ervaring high backlinks kopen.

08 november 2011

Beste ,

ik wil graag tekstlinks voor een tijdsduur van tien maanden op websites met volgende ondwerpen willen plaatsen:

Voetbal
Sport
Sportweddenschappen
Voetbalwedden
live wedden
sport live streams

Hoor graag wat de mogelijkheden zijn en wat ik op mijn beurt voor jou kan betekenen.

Vriendelijke groeten,
 
Webwinkel-James
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 februari 2011
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Ervaring high backlinks kopen.

08 november 2011

Het kopen van backlinks is tegen niet toegestaan volgens de richtlijnen van Google.
Ik adviseer je dan ook om absoluut geen backlinks te kopen, aangezien zoekmachines je website uit de zoekresultaten kunnen verwijderen als je je niet aan de richtlijnen houdt.

Jammergenoeg werkt het kopen van backlinks nog wel redelijk goed zonder daarvoor bestraft te worden door Google. Het mag niet, maar het werkt helaas nog wel.
10 redenen waarom uw webshop niet vindbaar is voor uw klanten.
 
Corduroyfinance
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 december 2011
Locatie: Zandvoort
Contacteer:

Re: Ervaring high backlinks kopen.

03 december 2011

Ik weiger alles te lezen wat hierboven is vermeld, maar Backlinks kopen is, volgens Google, Yahoo en Microsoft Bing, Illegaal en wordt niet op prijs gesteld.

Dus het zou een dure grap zijn als je wordt gepakt, want dan ben je die mooie ranking kwijt.
http://www.corduroyfinance.com

Accounting, Law, IT and Marketing
 
neushoorn
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 april 2012
Contacteer:

Re: Ervaring high backlinks kopen.

08 april 2012

Ik ben benieuwd wie er ervaring heeft met backlinks kopen.
Het kopen van backlinks is vaak niet verstandig, omdat er vaak buitenlandse en niet relevante backlinks worden geplaatst, waardoor het door de zoekmachines zelfs als 'spam' opgevat kan worden. Hierdoor zal het kopen van deze backlinks niet het gewenste effect hebben en is het vele male verstandiger om hier wat meer tijd aan te besteden.

Backlinks zijn van grote invloed op uw positie in de zoekmachines en dit is zeker de moeite waard om dit uit te besteden alleen dient er met volle aandacht gewerkt te worden aan de kwaliteit van de backlinks. Ze dienen relevant en goed gewaardeerd te worden door de zoekmachines.

Mijn ervaring is zelfs dat no-follow links uitstekend geindexeerd worden en ook voor de site waar de link vanaf komt is het ideaal, omdat uitgaande no-follow links goed gewaardeerd worden door de zoekmachines.

Backlinks kopen zou ik zeker doen, maar wel bij een partij die er verstand van heeft. Ik hoop hiermee wat meer helderheid te hebben gegeven over het onderwerp.
intresse in backlinks kopen en ontwikkeling van nieuwe producten.
 
Gerry
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 november 2011

Re: Ervaring high backlinks kopen.

21 december 2014

Ik vond zelf dit artikel wel nuttig, lijkt me ook wel een eerlijke partij: SPAM
Wat is jullie mening over deze partij of andere betrouwbare partijen?
 
bbob
Berichten: 401
Lid geworden op: 28 mei 2014

Re: Ervaring high backlinks kopen.

21 december 2014

Ik vond zelf dit artikel wel nuttig, lijkt me ook wel een eerlijke partij:

Wat is jullie mening over deze partij of andere betrouwbare partijen?
Ze hebben paar leuke referentie op hun website staan, van positie x naar positie x.
Zoek er een paar op en de meeste kun je niet meer terugvinden, oude lijst misschien ? of slechte linkbuilding die niet lang werkt.

Werk met meerdere partijen en zet je kaart niet op 1. Vele werken met blognetwerken en die worden nogal eens opgerold door Google. Werk je met 1 linkbuilder en gebeurt je dat, dan ben je je rankings kwijt. Werk je met meerdere dan zal het effect minder zijn.
 
Axeldekker
Berichten: 113
Lid geworden op: 04 oktober 2014
Contacteer:

Re: Ervaring high backlinks kopen.

21 december 2014

Ouderwets kwaliteit linkjes zelf bouwen en een netwerk van backlinks zelf opzetten blijft toch echt het beste. Er zijn wel wat technieken om hoge PR links te genereren en vanuit daar backlinks te maken.

Just to check, mag ik een lijstje met handige backlink forums en websites posten? Wil natuurlijk geen problemen maken, maar het is in ieder geval voor mij een grote help :-)
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Ervaring high backlinks kopen.

22 december 2014

Er zitten zeker risico's aan. Laatst is er weer een bureau 'gesnapt' door Google, waardoor al haar klanten opeens het risico liepen compleet uit Google verwijderd te worden.
 
NielsVos
Berichten: 74
Lid geworden op: 07 augustus 2014
Locatie: Bornerbroek
Contacteer:

Re: Ervaring high backlinks kopen.

23 december 2014

Als iemand een pakket aanbiedt met high PR backlinks richting je website kan ik je verzekeren dat je vroeg of laat weer iemand kan inhuren om die backlinks te disavowen/verwijderen.

Pakketten worden aangeboden voor de massa, omdat het zo goedkoop mogelijk en zo snel mogelijk moet. De websites zijn 'algemeen' en hebben niks met jouw onderwerp te maken. Waarom zou je dat willen. Je stijgt in Google (tijdelijk) op een leuke zoekterm, maar je bent in principe je back bone van je onderneming aan het ruïneren.

Je moet juist internet marketeers vinden die niet simpel linkjes voor je aanleggen. Die hebben een hele andere mindset, daadwerkelijk jouw bedrijf op de kaart te zetten, going viral met efficiënte technieken. Natuurlijk ben je dan veel meer kwijt, maar tevens zorg je voor vertrouwen, naamsbekendheid en inkomend verkeer. Zeg nou zelf, wat heb je liever.. 10 algemene links van hoge PR blogs binnen een netwerk. (snel aangelegd) Of 1 goed artikel op een kwalitatief druk bezochte site met daadwerkelijk inkomend verkeer met bezoekers binnen jouw doelgroep. (waar meer tijd in gaat zitten)

Natuurlijk begrijp ik ook dat het goedkoop moet zijn en dat je zo snel mogelijk resultaten wilt zien... een professionele webshop ontstaat niet doordat je met een aantal links gevonden wordt op een bepaalde zoekterm, een professionele webshop probeert zoveel mogelijk mensen te bereiken met diverse marketingkanalen. Ik zou zeggen laat het bouwen van linkjes lekker zitten en start met het opbouwen van een naam en zorg dat het gebruikersgemak optimaal is van je webshop.
 
Axeldekker
Berichten: 113
Lid geworden op: 04 oktober 2014
Contacteer:

Re: Ervaring high backlinks kopen.

23 december 2014

Het linkbuilden met de backlink directory's pakt nog steeds erg goed uit! Het is lastig om alle Google regel updates te blijven volgen, want ze knallen steeds meer manieren van backlinks maken op de blacklist. Op zich is het niet heel lastig om van een blokkade lijst af te komen, maar als ze zien dat je backlinks hebt gekocht, dan word het een lastig verhaal voor je...

Bekijk eens een lijstje als dit: http://www.clambr.com/49-free-web-direc ... backlinks/

Alle informatie voor die sites zijn meestal hetzelfde. Maak een word bestandje met de tekst wat je wilt invullen in hun velden, kopieer de benodigde informatie per website in de velden, vergeet niet om een bakje koffie te zetten, want het kan wel een aantal uurtjes in beslag nemen, maar voor je het weet heb je de lijst zo doorgelopen en ben je 49 backlinks rijker, welke meestal nog wel meer waarde bouwen..
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht