Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
U kunt zich hopelijk ook voorstellen dat een reactie van een huidige medewerker nogal gekleurd is.Beste heren,
Ik verwijs u graag naar onze site. Wij leveren wat we beloven. U kunt zich voostellen dat een reactie van een ex-medewerker nogal gekleurd is. Hetgeen hier wordt verkondigd klopt voor geen meter. Dtg is zeer transparant en levert kwaliteitsdiensten. Getuige onze premier partnerschap:
http://www.google.nl/intl/nl/ads/premie ... ner-dtg-nl
Als premier partner kun je je de praktijken die hierboven worden beschreven niet veroorloven.
Haha, de reactie van mij is natuurlijk erg gekleurd. Maar het proberen te weerleggen zonder argumenten en enkel met een aanval op de persoon, is niet erg sterk. Het zet eerder mijn betoog kracht bij.Beste heren,
Ik verwijs u graag naar onze site. Wij leveren wat we beloven. U kunt zich voostellen dat een reactie van een ex-medewerker nogal gekleurd is. Hetgeen hier wordt verkondigd klopt voor geen meter. Dtg is zeer transparant en levert kwaliteitsdiensten. Getuige onze premier partnerschap:
http://www.google.nl/intl/nl/ads/premie ... ner-dtg-nl
Als premier partner kun je je de praktijken die hierboven worden beschreven niet veroorloven.
Goedendag,Denk dat DTG vooral bedoeld is voor de offline ondernemer die toch het internet niet links wil laten liggen. Als online ondernemer moet je echter wat meer aandacht besteden aan je online uitingen, in dat geval zie ik DTG ook niet als de beste partij. Wel vind ik het goed dat men direct online reageert, dus daarvoor krijgen ze toch wat pluspunten...
Allereerst je reageert op een oud topic, maar blijkbaar is het nog wel relevant voor je.Slecht, slecht, slecht!!! Ik heb 1 jaars contract (sinds november) met de DTG voor AdWords reclame, betaal 200 euro excl. BTW. Als er naar hun zeggen 248 keer op mijn reclame geklikt is, waar zijn dan de klanten? Ik betaal per klik en heb al sinds ongeveer 4 februari geen 1 offerte aanvraag ontvangen (vandaag is 23 februari). In december - februari waren er ook veel minder klanten, dan ik verwachtte. Dus vraag ik me af HOE KAN DAT?
Ja inderdaad, bedrijven die er echt totaal geen kaas van gegeten hebben en geen flauw benul hebben wat hun rendement is. Dat zijn geschikte klanten voor DTG. Die hebben immers niet door hoe brak het rendement isIk moet zeggen dat ik ook niet zo heel tevreden ben. Ik denk dat dit soort middelen niet geschikt is voor een webshop maar meer voor klusbedrijven en bijv garage bedrijven
Ben je mooi klaar mee dan. Hoop voor je dat het niet veranderd inderdaad..Tot mijn grote schrik kwam ik er van de week achter, dat ik sinds kort ongewild ook klant ben bij DTG. Ze hebben KiYoh over genomen... Nu maar hopen, dat KiYoh waar maakt, wat op de website staat. Dat alles als vanouds blijft. Ik heb er een hard hoofd in en zit er over te denken om alvast te starten met elders beoordelingen verzamelen...
Ik hoop dat ze voor u meer kunnen betekenen, dan voor mij.Tot mijn grote schrik kwam ik er van de week achter, dat ik sinds kort ongewild ook klant ben bij DTG. Ze hebben KiYoh over genomen... Nu maar hopen, dat KiYoh waar maakt, wat op de website staat. Dat alles als vanouds blijft. Ik heb er een hard hoofd in en zit er over te denken om alvast te starten met elders beoordelingen verzamelen...
Een probleem dat je veel hoort helaas. Ik ben bang dat ze weinig gaan doen met je klacht, maar houd ons zeker even op de hoogte, ben namelijk erg benieuwd!Dat de verkopers van DTG geen idee hebben waar ze over praten is ook mijn ervaring. Tijdens het verkoopgesprek werd op basis van mijn bedrijfstak en zoekwoorden zeker 3000 clicks per maand beloofd. Ik heb de verkoopmedewerker hier uitvoerig op doorgevraagd en deze verzekerde mij dat dit behaald kon worden.
Uiteindelijke resultaten waren erg bedroevend. 42 clicks per maand á € 233,=, waaruit geen enkele serieuze klant is gekomen. Ik kan me voorstellen dat de uiteindelijke resultaten naar beneden of naar boven afwijken van de prognose, maar het verschil tussen 3000 en 42 is wel heel erg groot.
Na mijn beklag te hebben gedaan kreeg ik een mail van de klantenservice, waarbij ze mij aanspraken met een totaal andere achternaam, met de reactie 'Uw branche kent veel concurrentie en ook hoge klikprijzen. Hierdoor is het mogelijk dat uw campagne niet aan uw verwachtingen voldoet.'.
Als dit door de verkoopmedewerker was medegedeeld, dan was ik er uiteraard nooit aan begonnen. Het verkoop praatje wás juist dat DTG de clicks tegen veel lagere kosten kon inkopen. Dus dat zij meer resultaat tegen minder kosten kunnen realiseren. De cijfers laten een heel ander beeld zien.
Ik zal nog laten weten hoe DTG mijn klacht verder afhandelt.
Na enig telefonisch overleg met een klachtenmanager van DTG is onze klacht goed afgehandeld. De klachtenmanager had het oorspronkelijke verkoopgesprek teruggeluisterd en kon instemmen met mijn bezwaren. Dus uiteindelijk ben ik tevreden hoe DTG de klacht heeft afgewikkeld. Wellicht werkt Adwords heel goed voor bepaalde doelgroepen, maar in ons geval (therapeuten/hulpverlening) niet zo erg.Dat de verkopers van DTG geen idee hebben waar ze over praten is ook mijn ervaring. Tijdens het verkoopgesprek werd op basis van mijn bedrijfstak en zoekwoorden zeker 3000 clicks per maand beloofd. Ik heb de verkoopmedewerker hier uitvoerig op doorgevraagd en deze verzekerde mij dat dit behaald kon worden.
Uiteindelijke resultaten waren erg bedroevend. 42 clicks per maand á € 233,=, waaruit geen enkele serieuze klant is gekomen. Ik kan me voorstellen dat de uiteindelijke resultaten naar beneden of naar boven afwijken van de prognose, maar het verschil tussen 3000 en 42 is wel heel erg groot.
Na mijn beklag te hebben gedaan kreeg ik een mail van de klantenservice, waarbij ze mij aanspraken met een totaal andere achternaam, met de reactie 'Uw branche kent veel concurrentie en ook hoge klikprijzen. Hierdoor is het mogelijk dat uw campagne niet aan uw verwachtingen voldoet.'.
Als dit door de verkoopmedewerker was medegedeeld, dan was ik er uiteraard nooit aan begonnen. Het verkoop praatje wás juist dat DTG de clicks tegen veel lagere kosten kon inkopen. Dus dat zij meer resultaat tegen minder kosten kunnen realiseren. De cijfers laten een heel ander beeld zien.
Ik zal nog laten weten hoe DTG mijn klacht verder afhandelt.
Kun je aangeven waar je dit tegen komt, ben wel benieuwd! En zijn er überhaupt partijen die wel positief zijn over de diensten van DTG?DTG is weer flink aan het forumspammen. Een tactiek die alleen door zeer dubieuze partijen gebruikt wordt. Nog een waarschuwing om niet met DTG in zee te gaan!