Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Bluetoothkoptelefoon
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 januari 2018

Bluetoothkoptelefoons.nl

10 januari 2018

Hallo iedereen,

Mijn naam is Paul en sinds kort mag ik namens het bedrijf waarvoor ik werk een nieuwe webwinkel beginnen in bluetooth koptelefoons. De website heet dan ook Bluetoothkoptelefoons.nl. Ik kijk al een tijdje rond op Webwinkelforum en ik vind het een handig platform! Vandaar dat ik het nu leuk vindt om mij hierop voor te stellen. Ik ben van mening dat de bluetooth koptelefoon de toekomst heeft aangezien de nieuwere iPhone's geen 3.5 audio-ingang meer hebben. Waarschijnlijk zullen de andere merken daarop volgen. Wat vinden jullie van de webwinkel tot nu toe en graag hoor ik suggesties, ideeën en/of opmerkingen.

Met vriendelijke groet,

Paul
 
PeterPastoor
Berichten: 1474
Lid geworden op: 17 juli 2010
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: Bluetoothkoptelefoons.nl

10 januari 2018

Meer het bedrijf voorstellen dan jezelf ;)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Bluetoothkoptelefoons.nl

10 januari 2018

Welkom op het forum!

Sinds wanneer ben je bezig? Waar loop je tegenaan?

Overigens inderdaad wel een beetje een seo tekstje...
 
Bluetoothkoptelefoon
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 januari 2018

Re: Bluetoothkoptelefoons.nl

10 januari 2018

Bedankt. Ik ben zelf al een aantal jaren werkzaam in deze branche (webwinkels). De website zelf is via Lightspeed gehost dus dan wordt er al veel voor je gedaan (template, hosting, beveiliging etc). Heb je zelf ook nog andere websites in beheer of geef je middels webwinkelmeerwaarde.nl vooral adviezen aan andere webwinkel eigenaren?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Bluetoothkoptelefoons.nl

10 januari 2018

Je website ziet er goed uit. Netjes en professioneel.
(eventueel kan je het forumonderdeel feedback gebruiken voor tips, etc.)

Hier geen grote webwinkels (meer) in eigen beheer. Wel een aantal kleine (test) webshops op verschillende platformen.
Wij geven inderdaad advies aan webwinkels door middel van o.a. Checks en Mystery Shopper rapportages.
 
Anonieme vraag
Berichten: 129
Lid geworden op: 03 november 2013

Re: Bluetoothkoptelefoons.nl

11 januari 2018

Even je Kiyoh beoordelings link controleren. Die verwijst raar genoeg naar de reviews van lightspeed.
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Bluetoothkoptelefoons.nl

12 januari 2018

Even je Kiyoh beoordelings link controleren. Die verwijst raar genoeg naar de reviews van lightspeed.
en, op facebook na, werken alle social links niet: pagina's bestaan simpelweg niet...
 
Bluetoothkoptelefoon
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 januari 2018

Re: Bluetoothkoptelefoons.nl

12 januari 2018

Bedankt voor de suggesties. De social media links heb ik weggehaald op die van Facebook na. Kiyoh stond zo ingesteld aangezien de site op Lightspeed draait. De plugin voor Feedbackcompany (waar wij zijn aangesloten) deed het nog niet maar daar wordt momenteel hard aan gewerkt dus zodra die plugin werkt wordt Kiyoh hierdoor vervangen.
 
jritzema
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 mei 2011
Contacteer:

Re: Bluetoothkoptelefoons.nl

16 januari 2018

Mooi assortiment in de Lightspeed webwinkel. Moet in het bovenste zoekveld achter "waar bent u op zoek naar" nog een vraagteken?
Ik zie veel artikelen staan met ''op voorraad" na klikken staat er op de productpagina: levertijd 1 - 2 weken? 
https://www.petgets.nl Online dierenwinkel - Alles voor huisdieren.
 
Florisvds
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 januari 2018

Re: Bluetoothkoptelefoons.nl

19 januari 2018

Leuke webwinkel Paul! Welkom op het forum
 
Bluetoothkoptelefoon
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 januari 2018

Re: Bluetoothkoptelefoons.nl

06 februari 2018

Excuses voor mij late reactie. Er zou inderdaad nog een vraagteken achter moeten (had dit zelf niet gezien!). Zal ik vanavond nog aanpassen ;). Het "op voorraad" is inderdaad ook niet goed ingesteld in de template. Op dit moment hebben wij dit grote assortiment nog niet in zijn geheel ingekocht (dit ga ik doen zodra de bezoekersaantallen beginnen op te lopen) en werken wij nog met zogenaamde 'backorders'. Eigenlijk zou er dus helemaal niets moeten staan aangezien "niet op voorraad" de klant doet vermoeden dat het product niet bestelbaar is. Ik zal dit nog even moeten uitzoeken met onze developer maar denk dat dit wel gemakkelijk aan te passen is. In ieder geval weer fijne feedback!
 
Gebruikersavatar
Capaly
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 september 2016
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Bluetoothkoptelefoons.nl

11 februari 2018

Heb een fout gevonden in de tekst.
pagina: https://www.bluetoothkoptelefoons.nl/se ... g-returns/

Na goedkeuring van het retourverzoek download je hier het heroepingsformulier, print het uit en vul deze volledig in.
Moet herroepingsformulier zijn.

Kan ons allemaal overkomen. Vaak is het het geval doordat je zo vaak de tekst gezien hebt dat je gewoon over de fout kijkt.

ik gebruik https://www.spelcheck.nl/tekstcontrole, plak mijn tekst erin en zie meteen of ik fouten over het hoofd heb gezien.
 
elegantweaves
Berichten: 73
Lid geworden op: 30 mei 2017
Contacteer:

Re: Bluetoothkoptelefoons.nl

15 februari 2018

Mijn ervaring is dat wanneer je een product wat later gaat leveren je de kant persoonlijk moet opbellen. Want zelfs de rode tekst met levertijd 2 weken zal over het hoofd worden gezien..
Overigens is mijn advies om gewoon je voorraad in te kopen. Minimaal 1 stuk van ieder product. Als je vertrouwen hebt in je onderneming kan je die minimale investering wel doen. 

Klanten mogen nou eenmaal verwachten wel dat jij de producten kan leveren die je te koop hebt staan en "in voorraad hebt". Anders zal je de opstartfase van je bedrijf beginnen met veel klachten. Ik kan het me niet voorstellen dat je klanten er blij van zullen worden om na de betaling 2 weken te wachten tot jij de producten uit china (voorbeeld) geleverd krijgt.

veel succes.
 
Selectedsolutions.nl
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 april 2018
Contacteer:

Re: Bluetoothkoptelefoons.nl

12 april 2018

Mooie webshop. Blijf je bij dit onderwerp of wil je als het aanslaat ook andere producten gaan verkopen?
Beheren en onderhouden van webshops. www.selectedsolutions.nl