Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Franky
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 juli 2018
Contacteer:

Wie is Franky

13 juli 2018

Ha Forumleden,

Franky is een 30iger die samen met zijn vriendin (aanstaande) via een bekend verkoopplatform zijn aanbod aanbied, dit onder de naam Kabel4U.nl
Mijn vriendin werkt hier full time aan en ik ivm een vaste baan er naast, part time.

Ons aanbod richt zich vooral op bekabeling en aanverwante artikelen voor mobiele telefonie en overige gegevens dragers zoals tablets en computers ed.
Daarnaast bieden wij ook accessoires aan voor action camera's.
Zeer zeker geen niche markt, maar we proberen ons te onderscheiden in het uiterlijk van ons aanbod, denk aan kleur en vorm en eigen label.

Ik kijk al even mee op dit forum, echter nu we sinds kort gestart zijn met de verkoop en bezig zijn om een aantal plannen verder uit te bouwen besloten te registreren.
Waar ik me oa op dit forum in wil verdiepen is:
- Wij importeren op dit moment al elektronische producten van een bepaald merk, waar wij zeker van zijn dat deze gekeurd en veilig zijn in gebruik en toegestaan is voor de verkoop op het bekende platform. ;-)  (Bol...)
Echter willen wij meer gaan importeren en deze laten keuren, te denken aan CE en dit in de toekomst onder een eigen huismerk aan te bieden.
Hoe we dit stap voor stap moeten doen en de kosten die er bij komen kijken, daar heb ik nog echt geen duidelijk beeld over.
Ik weet in grote lijnen wat de risico's zijn bij het importeren van artikelen en vooral elektronische artikelen van buiten de EU en vooral daarom is dit een belangrijk onderwerp voor ons.
- En uiteraard het opzetten van een eigen webwinkel.

En verder probeer ik gewoon gezellig mee te doen.

Groetjes,

Franky











 
 
Gebruikersavatar
PIN ACCESSOIRES
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 februari 2018
Contacteer:

Re: Wie is Franky

17 juli 2018

Welkom op het forum.

Vooral bij het importeren van producten zijn er strenge eisen waaraan voldaan moet worden.
Je wilt immers niet dat er door een product bv. kortsluiting ontstaat wat schade aanricht.

Meer informatie kan je oa: hier vinden.

Houd je ons ook op de hoogte als de website in de lucht is ? :)

Veel plezier en succes ! 
Pin accessoires | V400m beschermhoes | Pinautomaat beschermhoes | Onderdelen voor uw mobiele pinapparaat.