Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
rocketchef
Berichten: 16
Lid geworden op: 23 januari 2014

ff voorstellen

23 januari 2014

Hoi! Ik ben nieuw op dit forum omdat ik mijn onderneming uit wil breiden met meer activiteiten op het internet.
Op dit moment heb ik een ontwerpbureau, wat ik wil uitbreiden met meer online activiteiten zoals een webwinkel.
Hopelijk kunnen jullie me wat tips geven.
 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: ff voorstellen

23 januari 2014

Welkom, heb je al een specifieke branche op het oog? Verder zou ik je vooral focus aanraden. Beter dingen goed doen dan dingen half doen. Vandaar de vraag, waarom een webwinkel en niet je webontwikkeling/ontwerp verder uitbreiden?
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
 
Gebruikersavatar
Shoppagina.nl
Berichten: 113
Lid geworden op: 21 april 2010
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: ff voorstellen

23 januari 2014

Beste Rocketchef,

We denken graag mee maar wat ben je precies van plan.
 
Kmowebdiensten
Berichten: 133
Lid geworden op: 07 oktober 2013
Locatie: België
Contacteer:

Re: ff voorstellen

23 januari 2014

Om de kosten te drukken kan je via dropshipping werken?

Hier staat er een gratis lijst: https://shopso.be/dropshipping.html
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
rocketchef
Berichten: 16
Lid geworden op: 23 januari 2014

Re: ff voorstellen

27 januari 2014

Bedankt voor de tip shopso!

Ik wil in mijn webwinkel in eerste instantie tools aanbieden om zelf dingen mee te maken en de grondstoffen. Denk aan freesmachines, hout, klei, 3d printers en later eventueel ook onze publicaties (die zijn er nu nog niet).
Is het beter om deze te koppelen aan een bestaande site of om de winkel los te laten lopen van ontwerpactiviteiten?