New member in town :D

1
Hallo,

Ik ben Marc en na een aantal jaren een webshopje als hobby te hebben gehad, gaan we het nu maar eens professioneel aanpakken. De hobby-site gaat over roemeense wijnen, maar we zijn nu bezig een webshop op te zetten voor gepersonaliseerd drukwerk en nog wat andere artikelen. Erg spannend hoe het allemaal in zijn werk gaat en ik ben erg benieuwd naar het resultaat. Zodra er meer zichtbaar is, laat ik het weten.

Naast het aspirant-webshop-eigenaar zijn, ben ik fulltime werkzaam in de horeca. Vandaar ok de wijnhobby.

Re: New member in town :D

2
op die manier een webshop beginnen is altijd goed! Vanuit een hobby. Dat had ik met mijn parfum webshop ;) op die manier ga je er zelf ook in geloven, ga je gepassioneerd te werk en dat zijn 2 main ingredients voor een succesvol onderneminkje.
Arabische parfumolie & Alcoholvrije geuren
http://www.arabianscent.nl

Re: New member in town :D

3
Zo zo. Breed in de markt bezig dus. Drukwerk verkopen lijkt me zeker een vak apart aangezien hier meer bij komt kijken dan een 'normale' webshop.

Roemeense wijnen. Nog nooit in de supermarkt opgevallen dat je die kan kopen. Heb je een link naar je website? Ben zeker benieuwd.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.