Nieuw webshop eigenaar even voorstellen

1
Hoi!

Ik ben Joselina en ben begonnen met een website. Eerst een zogenaamde centveiling website, maar dit was nog aan de dure kant en wist niet zeker of het wat zou worden. Daarnaast degene die de website zou maken heeft het niet gemaakt en liet niets meer van zich horen.
Daarna had ik al een idee voor een aquarium website dus deze ook gemaakt met prestashop.

Nu probeer ik daar mee wat inkomsten mee te verdienen en liefde voor aquarium te delen!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Nieuw webshop eigenaar even voorstellen

6
Faruk schreef:Je verkoopt ook tropische vissen online, deze worden dan verzonden? Hoe doe je dat, ik meen me te herinneren dat dat tegen de wet gaat om levende organismen te vervoeren via post?
Via post mag het niet, maar wel als je via koerier diensten werkt dacht ik. Hoe denk je anders hoe de vissen bij dierenwinkels aankomen ;). En alle info hierover is wel goed te vinden op de site: http://aquaazul.nl/1/content/8-verzendi ... -verzenden Ik zou inderdaad als visliefhebber wel willen weten met wat voor partij het wordt verzonden, misschien dat je dit nog kunt toevoegen?

Verder ziet de shop er goed uit, je spitst je toe op zoutwater alleen? Denk dat dat een goede manier is om te beginnen. Zelf heb ik alleen verstand van zoetwater aquaria ;). Heel veel succes ermee en welkom hier!
Looks Like Vintage, webwinkel in 40s, 50s en 60s kleding!...::...Looks Like Vintage op Facebook

Re: Nieuw webshop eigenaar even voorstellen

8
Faruk schreef:Je verkoopt ook tropische vissen online, deze worden dan verzonden? Hoe doe je dat, ik meen me te herinneren dat dat tegen de wet gaat om levende organismen te vervoeren via post?
Vissen worden verzonden per koerier. Ik heb liefde voor vissen, lagere dieren en koralen. En alle levende dieren eigenlijk...behalve insecten daar ben ik niet zo van haha. Maar goed het liefst breng ik ze persoonlijk, maar voor nu. Koerier.

Re: Nieuw webshop eigenaar even voorstellen

9
Hilda schreef:
Faruk schreef:Je verkoopt ook tropische vissen online, deze worden dan verzonden? Hoe doe je dat, ik meen me te herinneren dat dat tegen de wet gaat om levende organismen te vervoeren via post?
Via post mag het niet, maar wel als je via koerier diensten werkt dacht ik. Hoe denk je anders hoe de vissen bij dierenwinkels aankomen ;). En alle info hierover is wel goed te vinden op de site: http://aquaazul.nl/1/content/8-verzendi ... -verzenden Ik zou inderdaad als visliefhebber wel willen weten met wat voor partij het wordt verzonden, misschien dat je dit nog kunt toevoegen?

Verder ziet de shop er goed uit, je spitst je toe op zoutwater alleen? Denk dat dat een goede manier is om te beginnen. Zelf heb ik alleen verstand van zoetwater aquaria ;). Heel veel succes ermee en welkom hier!
Dankje Hilda. Ik zou dat zeker willen toevoegen, maar ik weet nog niet welke koerier ik als vast koerier zal doen. Zit te twijfelen tussen 2 verschillende. Naarmate ik meer ervaring heb met beide zal ik kijken voor een contract en bij vermelden met welke koerier ik het verzend.

Re: Nieuw webshop eigenaar even voorstellen

10
Shop ziet er leuk uit, ik begrijp alleen dat Postbus gedoe niet wat je tegenwoordig veel ziet bij webshops. Ik vind het niet stoer of cool maar zoooo onbetrouwbaar ogend en onpersoonlijk. Al mijn webshops hebben volledige naam, adres en vaste telefoonlijn gegevens op de contact pagina's staan. Heb niks te verbergen en zal zeker niet conversie verlagend werken...