Nieuw hier

1
Hallo allemaal,

Ik heb me aangemeld op dit forum, omdat ik na veel wikken en wegen besloten heb een eigen webshop te starten. Ik beschilder zelf servies en doe dat nu vooral voor vrienden en kennissen. Krijg er echter veel leuke reacties op en mensen vragen ook via via steeds vaker of ik iets voor ze kan beschilderen, bijvoorbeeld voor een kraamvisite of andere speciale gelegenheid. Nu dacht ik, waarom zou ik niet proberen het servies op internet te verkopen? Ik heb er veel plezier in en heb ook een andere baan ernaast, dus ik heb eigenlijk weinig te verliezen. Nu ben ik me aan het verdiepen in hoe het allemaal precies werkt met het opzetten van een webshop en dit forum lijkt me daarbij wel handig :)

Re: Nieuw hier

3
Welkom,

Dit forum kan je zeker goed op weg helpen bij het starten van je eigen webshop! Ik ben nu 1 jaar bezig en heb al een hoop te danken aan de informatie die ik hier terug vindt. Bovendien kom je erg enthousiast over, dus dat zit wel snor.

Succes!
Creatives by PL. - Luxe woonaccessoires
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Nieuw hier

5
Ik zoek al een tijdje iemand die tekst op servies schildert.
Had iemand gevonden en een opdracht gegeven maar ben er niet tevreden over.
Als je na het schilderen ook het servies weer bakt (vaatwasserbestendig) dan graag even contact met me opnemen.

Re: Nieuw hier

8
Bedankt allemaal!
@Kenny020: Ik begrijp je associatie. Toch denk ik dat mijn servies best wel ´hip` is. Tot nu toe heb ik juist de meeste aanvragen van wat jongere mensen.
@serviesonline: Momenteel bak ik het servies nog niet. Misschien in de toekomst wel, maar voor nu ben ik niet de persoon die je zoekt denk ik :)
@Jan Roelofsen: Ik heb wel eens wat losse foto´s gemaakt, maar daar komt het servies niet heel erg mooi op uit. Zal binnenkort even mijn best doen om een paar echt goede foto´s te maken en dan zal ik ze zeker hier posten!