En ik ben....

1
Hallo allemaal,

Mijn naam is Frances en ik ben 24 jaartjes oud.
Samen met mijn zoontje en mijn man woon ik in het prachtige friesland.
Mijn hobbies zijn eigenlijk met mijn zoontje spelen, bijkletsen met vriendinnen en geld verdienen. Dit heb ik in de afgelopen jaren door middel van gewone baantjes gedaan, maar ook door de trends te volgen zoals steigerhouten wandborden, krokante meubels en ga zo maar door. Door deze in te kopen tegen goede prijzen en ze vervolgens tegen nog mooiere prijzen (voor mij tenminste weer te verkopen). Verkopen is iets wat mij al vanaf 6 jarige leeftijd bezig houdt :)

Ja echt en geen grapje. Toen ik 6 was zat ik al op een kleedje bij de plaatselijke supermarkt om mijn oude speelgoed te verkopen zodat ik van het verdiende geld weer nieuw speelgoed kon kopen. Door de jaren heen ben ik dit eigenlijk alleen nog maar leuker gaan vinden.

Inmiddels heb ik nu een zoontje van 14 maanden en vind ik het belangrijker dan ooit om zoveel mogelijk thuis te zijn. Mijn tijd aan hem te besteden. Dat is de reden waarom ik http://www.luxerytoys.nl heb opgericht. Deze is nog volop in ontwikkeling, maar de bestellingen kunnen inmiddels binnen komen.
Ik hoop uiteindelijk een leuk zakcentje over te houden aan de onderneming, maar dat ik er een compleet maandsalaris mee ga ontvangen, die kans acht ik klein. Toch zou het leuk zijn als ik mijn part time werk (taxichauffeuse) op een gegeven moment uit zou kunnen zwaaien omdat die inkomsten dan wel uit de eigen onderneming binnen komen.

Ik ben heel benieuwd naar hoe jullie zijn en hoop hier een leuke tijd op het forum te krijgen.

Met vriendelijke groet,

Frances
Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel http://www.luxerytoys.nl

Re: En ik ben....

4
Jong en te ambitieus....zichzelf niet realiserend dat het hebben van een klein kind en een sociaal leven niet samen gaan met een succesvolle webwinkel. Je moet prioriteiten stellen, dus minder tijd voor je kind en minder tijd voor je vriendinnen. Daarnaast nog een baan.

Het zijn trouwens geen luxery toys, maar luxury toys.

Ik wens je in ieder geval veel succes toe, maar als je webwinkel goed gaat lopen dan moet je je wel realiseren dat je minder tijd hebt voor je kind en vriendinnen. Je moet namelijk ook telefonisch bereikbaar zijn en mensen direct van advies kunnen voorzien.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: En ik ben....

5
Wat voor mij het aller belangrijkste is, is dat ik er voor hem ben. Dat houdt in dat ik thuis ben en niet 40 uur per week op kantoor. Ik begrijp dat een webwinkel ook hard werken is en dat geeft niet, daar ben ik niet vies van. Sterker nog werk lieve 100 uur in de week voor mezelf dan 40 voor een ander. Want ik geloof erin dat inzet beloont wordt en waar een wil is, een weg is.

Ik sta er dan ook niet alleen voor en krijg genoeg hulp in mijn omgeving van andere ondernemers (op andere gebieden dan webshops dan wel) maar toch die interessante bedrijfsinformatie geven.

Luxery is overigens opzettelijk verkeerd geschreven. Dit om de aandacht vast te houden ;) of iedereen denkt er zit een blondje achter :) Wat overigens ook zo is. Maar het blijft ook in je gedachten hangen omdat het niet klopt. Als je mijn bedrijfsnaam dan weer ziet dan denk je gelijk o ja dat was verkeerd geschreven. In feite dus een marketing truck.

En tot slot :) Het is een voordeel als mensen denken te maken te hebben met een of ander dom blondje. Dat heeft mij in mijn leven al ver gebracht omdat mensen je onderschatten en je ze dus gemakkelijker versteld kan doen staan.
Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel http://www.luxerytoys.nl

Re: En ik ben....

6
Luxery Toys schreef:In feite dus een marketing truck.
:lol:

Ik zet even Henk Wijngaard op in afwachting van meer trucs.

Re: En ik ben....

7
De op luxerytoys.nl aangeboden materialen worden aangeboden zonder enige vorm van garantie of aanspraak op juistheid. Deze materialen kunnen op elk moment wijzigen zonder voorafgaande mededeling van Luxery Toys.

Misschien zie ik het te grijs....

Re: En ik ben....

8
Luxery Toys schreef:Wat voor mij het aller belangrijkste is, is dat ik er voor hem ben. Dat houdt in dat ik thuis ben en niet 40 uur per week op kantoor. Ik begrijp dat een webwinkel ook hard werken is en dat geeft niet, daar ben ik niet vies van. Sterker nog werk lieve 100 uur in de week voor mezelf dan 40 voor een ander. Want ik geloof erin dat inzet beloont wordt en waar een wil is, een weg is.

Ik sta er dan ook niet alleen voor en krijg genoeg hulp in mijn omgeving van andere ondernemers (op andere gebieden dan webshops dan wel) maar toch die interessante bedrijfsinformatie geven.

Luxery is overigens opzettelijk verkeerd geschreven. Dit om de aandacht vast te houden ;) of iedereen denkt er zit een blondje achter :) Wat overigens ook zo is. Maar het blijft ook in je gedachten hangen omdat het niet klopt. Als je mijn bedrijfsnaam dan weer ziet dan denk je gelijk o ja dat was verkeerd geschreven. In feite dus een marketing truck.

En tot slot :) Het is een voordeel als mensen denken te maken te hebben met een of ander dom blondje. Dat heeft mij in mijn leven al ver gebracht omdat mensen je onderschatten en je ze dus gemakkelijker versteld kan doen staan.
Hallo frances,

Ook al Fries, welkom!

Persoonlijk vind ik dat een heel gevaarlijke. Met opzet een spelfout in notabene je webshopnaam, om aandacht vast te houden, zoals je zegt (dat is toch helemaal niet nodig met de producten die je verkoopt?). Maar heel veel bezoekers zullen denken dat het wel gewoon een spelfout is en dat geeft nu niet echt een vertrouwd gevoel. Je moet je realiseren dat veel mensen gelijk afhaken bij duidelijke spelfouten, het komt heel onprofessioneel over. Het kan werken, maar dan moet je duidelijk laten zien dat de spelfout bewust is. Ook moet je in je teksten op je webshop absoluut foutloos zijn, om elke schijn te vermijden. Als ik dan je welkomst-tekst lees vallen me gelijk een aantal spelfouten op.

"Luxery Toys bied dat ook een veelzijdig assortiment aan" > "bied" moet "biedT" zijn. En het zinnetje loopt sowieso niet, ik denk dat "dat" moet worden veranderd in "dan"?

" ..zijn er ook vele verschillende toys die Luxery Toys aanbied" > ook hier hoort een T achter: "aanbiedT"

Verder merk ik op dat je de ene keer tutoyeert (.. Hierbij kun je denken aan lingerie voor mannen) en een zin later de klant aanspreekt met "u". ( Hierbij kunt u denken aan vibrators,)

Ik hoop dat je dit opvat als opbouwende kritiek (zo is het namelijk bedoeld) , ik vind de webshop er leuk uitzien: strak en duidelijk. Maar vertrouwen is denk ik extra belangrijk voor de producten die je verkoopt. Wat dat betreft mis ik eigenlijk ook nog een 'over ons' -pagina en je USP's. En ik zou die bewuste spelfout echt nog eens heroverwegen.

Succes!
http://www.goedkopezwembroeken.nl : Zwemmen in het voordeel!

Re: En ik ben....

9
Hallo, ben ik weer

Aller eerst bedankt voor het opnoemen van de spellingsfouten :) ik heb ze er inmiddels uit gehaald. Ik keek er zelf inmiddels overheen. Zoals ik eerder ook al had beschreven, is mijn site nog volop in ontwikkeling. Ik denk dat ik nu ongeveer 2 weken bezig ben? Dus vandaar dat nog niet alles perfect is, en dat zal het waarschijnlijk ook wel nooit worden aangezien er altijd wel iets te verbeteren valt.

Met betrekking tot de naam, die ga ik niet aanpassen. :) Hoe goed jullie je advies ook bedoelen. Het zit inmiddels al te diep om überhaupt gewijzigd te kunnen worden. Denk hierbij aan bedrijfsnaam, flyers, visitekaartjes, social media ;)

Ik zal weer hard door met mijn site en de promotie ervan. Gister toevallig een deal gesloten om gratis flyers in de goodie-bags van een bioscoop te doen die uitgedeeld worden bij de ladiesnight van de film 50 tinten grijs ! Gister avond nog alle flyers in elkaar geknutseld inclusief de kortingscodes:) Want ja die staan er niet standaard op. Mochten jullie verder nog tips hebben, dan hoor ik ze uiteraard graag.

Maar aub geen commentaar meer op de naam en over het feit dat ik te jong en ambitieus zou zijn. Waar een wil is, is een weg en dat heb ik al vaker bewezen en ik ben dan ook vastbesloten dat nu ook weer te gaan bewijzen.
Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel http://www.luxerytoys.nl

Re: En ik ben....

10
Hoe denk je klanten, kijker en kopers te kunnen trekken. Je zit in een markt met aardig wat concurrentie en waarom zouden ze bij jou kopen.

Je schrijft leuk inzet 100 uur maar een webshop is meer dan 100 uur werken, het gaat vooral om slim werken, sterker nog de hele slimme werken bijna niet die hebben alles uitbesteed, order komt binnen gaat meteen naar en verzender, het eneige dat ze moeten doen is tel en mail beantwoorden en website up to date houden, kost ook wat tijd.

De tijd van mooie website bouwen en denken te kunnen verkopen is al heel lang voorbij. Het gaat er om bezoekers te krijgen die dan ook bij jou kopen.

Re: En ik ben....

11
Over twee jaar zullen we het weten.

Jammer dat de goed gespelde variant van de domeinnaam niet van jou is. Dat gaat je veel kosten in twee opzichten: het vestigen van de verkeerd gespelde naam als merk en het mislopen van bestellingen van iedereen die bij je concurrent belandt (waaronder zelfs herhalingsaankopen van je eigen klanten). Je wilt het er niet meer over hebben, maar heb je daaraan al gedacht?

Re: En ik ben....

12
Ik realiseer me echt wel dat het hard werken is. Ik probeer me te onderscheiden en mijn doelgroep te bereiken door me te richten op service. Dat houdt in dat ik nog een blog wil gaan koppelen aan de site. Daarnaast komt er nog een telefoon nummer dat gebeld kan worden in geval van vragen.

De marketing wordt opgezet door juist buiten het internet te kijken. Op dit moment gaat de film 50 tinten in premiere. Juist een film waar een groot gedeelte van de doelgroep op af komt. Ik probeer daar op in te spelen door flyers in goodiebags bij ladiesnights door heel nederland.

Zoals ik al eerder heb vermeld is mijn website nog steeds in ontwikkeling. Dit houdt in dat er nog hard gewerkt word aan SEO, maar ook aan teksten en dergelijke. Toch heb ik ervoor gekozen om de website al wel online te zetten. De mensen die op mijn website komen, weten dat er nog dingen wijzigen en dat hij nog lang niet af is. Dit door dit ook overal duidelijk te vermelden.

Ook loopt de marketing door middel van Social Media en met name twitter. Dit omdat twitter vrij anoniem is en dus de drempel voor mensen lager is om mijn bedrijf te volgen. Waar dit juist bij Facebook de drempel hoger ligt.

En nog een opmerking ten opzichte van electrobert ik vind het persoonlijk erg jammer dat je verwijderde opmerking toch beledigend over komt. Je hebt totaal geen idee van wie er achter een bepaald bedrijf zit en hoe diegene in elkaar zit. Het afkraken is gemakkelijk gedaan. Zo vind ik jullie website persoonlijk ouderwets meer iets voor bejaarden. Maar ik zal nooit zeggen dat u waarschijnlijk een barbie gehalte heeft want ik ken u niet en beledigen is niet echt mijn idee van respect en fatsoensnormen. Wellicht dat u nog iets heeft om over na te denken. ;)
Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel http://www.luxerytoys.nl

Re: En ik ben....

13
Luxery Toys schreef:Ik probeer me te onderscheiden en mijn doelgroep te bereiken door me te richten op service.
Luxery Toys schreef:De op www.luxerytoys.nl aangeboden materialen worden aangeboden zonder enige vorm van garantie of aanspraak op juistheid.
Als je service hoog in het vaandel draagt, zou je toch moeten begrijpen dat het begint met deugdelijke producten waar je achter staat. Los daarvan is garantie een wettelijk recht dat je klanten niet kunt ontnemen.

Doordat je niet doet wat je zegt, lijkt het alsof je niet weet wat je doet.
Dat is het punt waar andere forumleden over struikelen.

Re: En ik ben....

14
Het bericht heb ik weggehaald, omdat ik je teksten nog eens doorlas en ik tot de conclusie kwam, dat mijn bericht zinloos was.

Het was niet beledigend bedoeld. Ik heb je gezegd om een kijkje te nemen op de site van Erosenza.be. Een mooie erotische site, waar men niet spreekt over neukmachines en kunstkutten..

Door de kleur roze en jouw taalgebruik krijgt je site in mijn ogen een Barbie gehalte, maar ik weet niet wat jouw doelgroep is.

Ook heb ik geschreven dat mijn zonen jong, dus ambitieus zijn. Het teveel willen realiseren op korte termijn is dus herkenbaar.

Nog een taalfout:

Ook biedt Luxery Toys leuke gadgets aan voor speciale interesses zoals BDSM en Electrosex. En vind u het leuk om door een machine genomen te worden, neem dan een neukmachine.

Het is vindT u.

Ik geef je slechts advies. Ik heb een stuk tekst aangehaald uit je algemene voorwaarden. Ik koop leer, maar als ik plastic geleverd krijg, heb ik geen recht van spreken.

Schijnbaar ben je hier alleen aanwezig om je site te promoten. Wij helpen je slechts om de puntjes op de "i" te zetten.

Ik heb mijn punten weer aangehaald, omdat je het nodig vond te verwijzen naar het door mij verwijderde bericht, wat je niet begreep.

Re: En ik ben....

16
Wat ik persoonlijk nooit zou doen is de concurrenten afkraken om jezelf omhoog te halen.
Je kunt je beter onderscheiden door het gewoon beter te doen.

Re: En ik ben....

21
Hallo,

Over die niet beveiligde winkel he, hoe stel ik dat in?
Ik werk met de software van biedmeer. nu CCV. Maar ik kan nergens vinden hoe ik dat instellen moet.
Wellicht iemand die me daarbij even tips kan geven :)?

Zodra mensen over gaan op de betaling, is dat overigens wel al beveiligd.
Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel http://www.luxerytoys.nl

Re: En ik ben....

22
Welkom op dit forum, ik kan je helaas niet helpen met het beveiligen, ik zie ook dit:

http://www.luxerytoys.nl gebruikt een ongeldig beveiligingscertificaat. Het certificaat is alleen geldig voor de volgende namen: *.securearea.eu, securearea.eu (Foutcode: ssl_error_bad_cert_domain)

Dat is inderdaad funest...

Re: En ik ben....

25
frafra schreef:Biedmeer heeft volgens mij inderdaad geen HTTPS voor de gehele site.
Alleen de contactpagina en afrekenpagina.

Je moet je site dus gewoon posten als http://www.luxerytoys.nl, zonder de s.
Klopt, zo heb ik hem via ccv ook beveiligd.
Is niet echt nodig trouwens, je bent op je afreken pagina wel beveiligd maar als je wel zelf de beveiliging op naam wilt kost dat ongeveer 100 euro per jaar.

Re: En ik ben....

26
Bedankt voor het antwoord. Dat is dus nog iets wat ik even moet overwegen. Dit omdat ik op dit moment de kosten nog laag probeer te houden om eerst te kijken of ik het in ieder geval lopend krijg. (Ben nu net 2 weken bezig)
Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel http://www.luxerytoys.nl

Re: En ik ben....

28
Zoals gezegd, haal de s weg van de httpS en alles is ok.
Adverteer dus niet met https want dan jaag je de klanten juist weg.

Biedmeer beveiligt de contactpagina en afrekenpagina zelf, dan verandert de URL.
Zonder zelf een apart certificaat aan te schaffen doet het vermelden van httpS meer kwaad dan goed. Aanpassen dus, ook in je handtekening en FB etc.

Re: En ik ben....

29
Hahaha, ik geloof dat die s alleen hier staat. Denk dat laptop deze automatisch aangevuld heeft bij het typen :) andere media geeft hij dat niet aan, Facebook twitter, instagram enz :)

Ik zal het hier ook aanpassen :)
Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel http://www.luxerytoys.nl