Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Brian0103068
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 mei 2015
Contacteer:

Even voorstellen: ti-84shop.nl en 2dehandsstudieboek.nl

08 mei 2015

Dag iedereen.

Mijn naam is Brian en ik lees al een tijdje met vreugde de verschillende berichten mee op dit forum. Het is goed om te zien dat hier goed wordt meegedacht en bruikbare tips en feedback wordt gegeven. Vandaag heb ik besloten om mij aan te melden zodat ik hier mee kan praten over de onderwerpen en om raad te vragen als ik ergens niet uit kom.

De sites die ik heb zijn:

http://www.ti-84shop.nl
http://www.2dehandsstudieboek.nl (wordt nog aan gewerkt)

Voor ti-84shop haal ik mijn klanten veelal van marktplaats via Admarkt en dit bevalt heel goed. Sinds een week of drie ben ik aan het stoeien met AdWords en ik merk dat ik hierdoor wat meer verkopen realiseer. Ik probeer mijn campagnes steeds verder te finetunen zodat ik met minimale kosten een hoog aantal bezoekers kan realiseren. Dit is een kwestie van tijd voor het perfect is. Zelf zit ik er aan te denken om ook via andere kanalen dan het internet te adverteren (bijvoorbeeld schoolkranten of flyers op scholen) maar ik weet niet of dat verstandig is.

Voor 2dehandsstudieboek.nl ben ik van plan om alleen Admarkt te gebruiken omdat AdWords te duur wordt naar mijn mening (opboxen tegen bol.com) en ik op dit moment al goede verkopen haal uit normaal verkoop onder een normale marktplaatsaccount. Misschien iets voor later (zit te denken aan dynamische advertenties).

Als jullie tips of tops hebben, dan hoor ik dat graag!
 
Jurre Lammertse
Berichten: 130
Lid geworden op: 20 maart 2015
Contacteer:

Re: Even voorstellen: ti-84shop.nl en 2dehandsstudieboek.nl

08 mei 2015

Welkom!
De voordeligste autopoetsproducten vind je bij www.123carcleaning.nl!
 
 
TopWish
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 oktober 2014
Contacteer:

Re: Even voorstellen: ti-84shop.nl en 2dehandsstudieboek.nl

12 mei 2015

Welkom!!
Denk dat je al aardig goed bezig bent :lol:

Geduld is een schone zaak

Groetjes
Topwish
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
mjax
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 augustus 2016

Re: Even voorstellen: ti-84shop.nl en 2dehandsstudieboek.nl

24 augustus 2016

[consumentenbericht weggehaald. Neem even de moeite om de forumregels door te lezen. Dankjewel.]
 
Brian0103068
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 mei 2015
Contacteer:

Re: Even voorstellen: ti-84shop.nl en 2dehandsstudieboek.nl

24 augustus 2016

Wanneer de klant niet tevreden is, dan staat deze vrij om ons te contacteren. Dit kan per mail en telefoon.

Ook mag de klant binnen 14 dagen de aankoop ongedaan maken. Jammer dat mjax ons niet heeft gebeld om dit te bespreken en op te lossen.